یاری 10 میلیون دلاری روسیه برای تأمین غذای مدارس کوبا و نیکاراگوئه

به گزارش گروه سرگرمی، سفارت روسیه در هاوانا اعلام نمود، این کشور بعنوان بخشی از مشارکت در برنامه جهانی غذای سازمان ملل، مبلغ 10 میلیون دلار برای طرح تأمین غذا برای مدارس در کوبا و نیکاراگوئه اختصاص داده است.

یاری 10 میلیون دلاری روسیه برای تأمین غذای مدارس کوبا و نیکاراگوئه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اینترفکس، لئونید لاگونوفسکی مسئول مطبوعاتی سفارت روسیه در هاوانا خاطرنشان کرد که این کشور به عنوان بخشی از مشارکت خود در برنامه جهانی غذا در سازمان ملل متحد، 10 میلیون دلار برای بهبود سیستم تغذیه رایگان در مدارس در دو کشور کوبا و نیکاراگوئه اختصاص داده است.

به گفته این دیپلمات، این بودجه برای اجرای طرح های انسان محبت آمیز به منظور تغذیه دائمی و رایگان در مدارس در کوبا و نیکاراگوئه طی سال های 2020-2024 هزینه خواهد شد.

وی اضافه نمود: این طرح ها با هدف تهیه برنامه تغذیه ای برای دانش آموزان مدارس کشورهای فقیر بر اساس محصولات فراوریات ملی و کشاورزی انجام می گردد.

به گفته وی، بخشی از این بودجه نیز به خرید تجهیزات کشاورزی و مشاوره تخصصی به فراوری کنندگان مواد غذایی محلی در زمینه کاهش خطرات ناشی از بلایای طبیعی و تغییرات جوی اختصاص داده می گردد.

لازم به یادآوری است، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه 11 آگوست (21 مرداد ماه) دستور داد تا به مدارس کوچکی که بیشتر آنها در مناطق روستایی و دور افتاده این کشور واقع شده اند ، توجه ویژه ای گردد و تمامی دانش آموزان آنها باید از مزیت های غذای خاص بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1140

به "یاری 10 میلیون دلاری روسیه برای تأمین غذای مدارس کوبا و نیکاراگوئه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری 10 میلیون دلاری روسیه برای تأمین غذای مدارس کوبا و نیکاراگوئه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید