فروش بخاری های برقی در آلمان افزایش یافت (تور آلمان)

به گزارش گروه سرگرمی، رسانه آلمانی با بیان این که بحران انرژی بدترین آسیب را به اقتصاد آلمان می زند نوشت 958 هزار بخاری برقی از ابتدای امسال فروش رفته است.

فروش بخاری های برقی در آلمان افزایش یافت (تور آلمان)

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

دویچه وله گزارش می دهد که 958 هزار بخاری برقی از ابتدای سال 2022 در آلمان فروش رفته است و این جهش قابل توجه 76 درصدی از ژانویه تا آگوست در مقایسه با سال گذشته را نشان می دهد.

شرکت تحقیقات بازار Growth from Knowledge در بیانیه ای اعلام نمود رشد ارزش از ژانویه تا آگوست 2022 تنها به علت رشد مالی در آلمان بوده است. همه بازار های دیگر نتیجه منفی در ارزش و حجم را برای ژانویه تا اوت 2022 در مقایسه با دوره مشابه سال قبل نشان می دهند.

این مقایسه ممکن است به این معنی باشد که بحران انرژی در اروپا بدترین آسیب را به اقتصاد آلمان می زند.

یکی از مدیران ارشد بزرگترین اپراتور انتقال انرژی در آلمان هشدار داده است که برلین ممکن است مجبور گردد زمستان سال جاری صادرات برق به فرانسه و سایر کشور ها را کاهش داده یا قطع کند تا از سقوط شبکه برق خود جلوگیری کند.

به گزارش فایننشال تایمز، هندریک نویمان مدیر فنی آمپریون، بزرگترین اپراتور از چهار اپراتور شبکه برق آلمان گفت که برای جلوگیری از کمبود برق و تنگنا ها ممکن است حتی توقف در صادرات را هم به عنوان آخرین راه چاره، ضروری بدانیم. با این حال، او گفت چنین سناریویی احتمالاً برای چند ساعت خواهد بود، نه چند روز.

این در حالی است که طبق گزارش آسوشیتدپرس، آژانس بین المللی انرژی اعلام نمود در پی اقدام روسیه در قطع بخش اعظم صادرات گاز این کشور به اروپا، این قاره زمستان سال جاری با خطر بی سابقه کمبود منابع گاز طبیعی روبه رو است.

خبرنگاران بین الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 مهر 1401 بروزرسانی: 13 مهر 1401 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 2118

به "فروش بخاری های برقی در آلمان افزایش یافت (تور آلمان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش بخاری های برقی در آلمان افزایش یافت (تور آلمان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید