اتمام بخش آلمانی خط لوله نورد استریم 2

به گزارش گروه سرگرمی، لوله گذاری خط لوله نورد استریم 2 که گاز روسیه را بدون واسطه به اروپا می رساند و تحت تحریم های آمریکاست، در آب های آلمان به انتها رسید.

اتمام بخش آلمانی خط لوله نورد استریم 2

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از رویترز، کنسرسیوم خط لوله انتقال گاز نورد استریم 2 از روسیه اعلام نمود: احداث خط لوله در آب های آلمان را به تکمیل نموده و کار بر روی این 2.6 کیلومتر خط لوله را به اتمام رسانده است.

احداث این خط لوله با تهدید های تحریمی آمریکا متوقف شده بود.

این کنسرسیوم در بیانیه ای با اشاره به احداث خط لوله در منطقه مالی آلمان نوشت: ما این کار را تکمیلکردیم.

اوایل روز دوشنبه، اطلاعات پایگاه رهیابی کشتی ها ریفینیتیو ایکون نشان داد، کشتی روسی احداث خط لوله با نام فورتونا سایت احداث خط لوله گازی نورد استریم 2 در بخش آلمان در دریای بالتیک را ترک نموده است.

فورتونا در اوایل ماه جاری میلادی فعالیت بر روی این خط لوله را از سر گرفت. این خط لوله گاز را از روسیه به اروپای غربی با دور زدن اوکراین می رساند. کار بر روی این خط لوله به مدت یک سال به علت خطر تحریم های آمریکا متوقف شده بود.

این خط لوله که هزینه احداث آن 9.5 میلیارد یورو (11.6 میلیارد دلار) برآورد شده است، اروپای غربی را بیشتر به گاز روسیه وابسته می نماید.

فورتونا قرار است ماه آینده ساخت خط لوله در آب های دانمارک را ادامه دهد.

این کنسرسیوم این خط لوله را با مدیریت شرکت گازپروم روسیه و شرکای غربی می سازد، تا به امروز بیش از 100 کیلومتر از خط لوله را لوله گذاری نموده و 90 درصد پروژه تکمیل شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1387

به "اتمام بخش آلمانی خط لوله نورد استریم 2" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتمام بخش آلمانی خط لوله نورد استریم 2"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید