غایب عظیم نشست خبری روحانی

به گزارش گروه سرگرمی، امروز پس از گذشت حدود نزدیک به یک سال از آخرین نشست خبری رییس جمهور، حسن روحانی دوباره رو در روی خبرنگاران رسانه ها نهاده شد و به سوالات آنها پاسخ داد.

غایب عظیم نشست خبری روحانی

رییس جمهور که عموما نشست هایش را از اواخر بهمن ماه سال گذشته با شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می نماید، امروز رو در رو و در کنار روزنامه نگاران و خبرنگاران نهاده شد و به پرسش های آنها جواب داد.

با وجود اینکه کرونا کشور را در وضعیتی غیرعادی قرار داده و ماه هاست که کشور را گرفتار نموده است، اما در نشست خبری رییس جمهور غایب عظیم بود.

متاسفانه هیچ یک از رسانه ها هیچ سوالی درباره کرونا، نحوه مدیریت آن در حال حاضر و برنامه دولت برای آینده از رییس جمهور نپرسیدند. تمام سوالات حول محور مسائل مالی، سیاسی و سیاست خارجی قرار داشت. البته روحانی در ابتدای سخنانش شرحات کوتاهی در این باره داد، که کلی و تکراری بود.

به نظر می رسد در این شرایط نمایندگان رسانه ها باید از رییس جمهور درباره بحث مدیریت کرونا و به ویژه بحث های اخیر درباره خرید واکسن کرونا که ذهن افکار عمومی را به خود مشغول نموده است، سوال می کردند. در حال حاضر بسیاری از کشورها گام های مهمی برای خرید واکسن کرونا برداشته اند اما درباره اقدامات ایران مسئولان هیچ شرح روشنی نمی دهند. اظهارنظرهای مقامات بهداشتی پر از تناقض است.

شاید امروز بهترین زمان برای روشن شدن برنامه دولت در بحث واکسن کرونا و برنامه دولت برای مدیریت کرونا بود که از دست رفت.

متاسفانه سیاست زدگی نمایندگان رسانه ها در نشست خبری رییس جمهور کاملا روشن و واضح بود. حامیان دولت پرسش های جهت دار در نقد مخالفان مطرح می کردند و رسانه های منتقد دولت نیز کوشش می کردند به نحوی رییس جمهور را به دام اندازند.

رسانه مستقلی هم در این نشست خبری حضور نداشت.

منبع: فرارو
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1371

به "غایب عظیم نشست خبری روحانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غایب عظیم نشست خبری روحانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید