صدیقی: طرح پایش سلامت برای 30 هزار دانشجو اجرایی شد

به گزارش گروه سرگرمی، رئیس سازمان امور دانشجویان از افزایش امکانات ورزشی برای اوقات فراغت دانشجویان در کنار خوابگاه ها خبرداد و گفت: طرح پایش سلامت نیز برای 30 هزار دانشجو انجام گرفت.

صدیقی: طرح پایش سلامت برای 30 هزار دانشجو اجرایی شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از وزارت علوم، مجتبی صدیقی، رئیس سازمان امور دانشجویان در آیین تجلیل از قهرمانان، مدال آوران و دست اندرکاران رویداد های بین المللی ورزش دانشجویان در سال 1398 که با حضور وزیر علوم برگزار گردید خاطرنشان کرد: در عرصه ورزش دانشجویی در بحث زیرساخت ها، امروز به سرانه 2 متر مربع برای هر دانشجو رسیده ایم.

صدیقی با بیان اینکه یکی از اهداف ما در هفت سال اخیر، نظم و انضباط در فعالیت ها بود که تقدیر به موقع از ورزشکاران یکی از آن ها است، گفت: ما افتخارات ورزشکاران را در همان سال تقدیر می کنیم که سال گذشته با مشکل شیوع بیماری کرونا رو به رو شدیم و به موقع انجام نشد و از ابتدای سال به دنبال بهتر شدن شرایط برای برگزاری تجلیل بودیم.

رئیس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه در سال 1398 توفیقات خوبی در عرصه ورزش دانشگاهی داشتیم، اضافه کرد: در این مدت درخصوص توسعه زیرساخت های فضای ورزش دانشگاهی فعالیت های خوبی صورت گرفت و در این راستا 83 پروژه زودبازده داشتیم که 65پ روژه به نتیجه رسیده و ساخت 29 پروژه کلان ورزشی نیز در حال پی گیری است.

وی در ادامه گفت: علاوه بر این در کنار خوابگاه های دانشجویی امکانات ورزشی برای اوقات فراغت دانشجویان افزایش یافته و طرح پایش سلامت نیز برای 30 هزار دانشجو انجام گرفت.

صدیقی با اشاره به برگزاری رویداد های داخلی و ملی ورزش دانشجویان گفت: هر دو سال یک بار المپیاد ملی، المپیاد ورزش همگانی و یونیورسیاد جهانی ورزش دانشجویان برگزار می شوند که سال گذشته المپیاد همگانی برگزار گردید و تابستان سال جاری هم دانشگاه گیلان میزبان المپیاد ملی بود که با شیوع ویروس کرونا به سال بعد موکول شد.

رئیس سازمان امور دانشجویان با تاکید بر بحث ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری برای قهرمانانی که شرایط آن را دارند، اضافه کرد: در کنار رقابت های جهانی در رشته های مختلف، سال گذشته یونیورسیاد جهانی ورزش دانشجویان نیز برگزار گردید که با کوشش ها و همدلی دولت و وزارت علوم و وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، سه دوره حضور پیروز در این رویداد جهانی داشتیم که رتبه های نهم، دهم و نهم در این سه دوره در میان 140 کشور شرکت کننده کسب شد.

صدیقی با بیان اینکه ورزش دانشجویی در دوران کرونایی نباید متوقف گردد، بر فعالیت های تربیت بدنی دانشجویان به وسیله اپلیکیشن های ایجاد شده تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1068

به "صدیقی: طرح پایش سلامت برای 30 هزار دانشجو اجرایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدیقی: طرح پایش سلامت برای 30 هزار دانشجو اجرایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید