رضایی: تهدید کرونا را می توان به فرصت تبدیل کرد، بیکاری در دوران پساکرونا

به گزارش گروه سرگرمی، منتخب مجلس یازدهم گفت: بعد از شیوع ویروس کرونا در کشور، تعداد افراد بیکار در کشور افزایش یافت و مردم با مسائل معیشتی متعددی درگیر شدند.

رضایی: تهدید کرونا را می توان به فرصت تبدیل کرد، بیکاری در دوران پساکرونا

ابراهیم رضایی منتخب مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه دشتستان در مصاحبه با خبرنگار حوزه احزاب خبرنگاران، پیرامون شاخصه های ریاست مجلس شورای اسلامی، گفت: فردی که برای این عنوان انتخاب می گردد، باید جهت گیری انقلابی در مسائل سیاسی و روحیه جهادی داشته باشد. صرفاً آگاهی از مسائل تهران کافی نیست و فرد باید معضلات موجود در کشور را بشناسد. داشتن برنامه جامع برای اداره مجلس، توان مدیریتی و پاسخگویی به مردم ازجمله موارد حائز اهمیت است.

وی با تأکید بر اینکه اقتصاد نخستین اولویت کشور است، اضافه نمود: اولویت های مجلس باید همگام با احتیاج های مردم و مسائل کشور باشد و بر این اساس بایستی برای عملکرد مجلس برنامه ریزی کرد. بعد از شیوع ویروس کرونا در کشور، تعداد افراد بیکار در کشور افزایش یافت و مردم با مسائل معیشتی متعددی درگیر شدند.

منتخب مجلس یازدهم با بیان اینکه برخورد با فساد در کشور باید در اولویت قرار بگیرد، بیان داشت: در گام نخست مجلس باید عزم خود را برای جلوگیری از وقوع فساد در کشور جزم کند. قوه قضاییه وظیفه برخورد با اختلاس گران و مفاسد را دارد و برای مجلس شورای اسلامی هم وظیفه مبارزه با فساد تعریف شده است.

وی ادامه داد: مجلس باید با تکیه به دو ابزار قانون گذاری و نظارت، ساختار های فسادزا را در کشور اصلاح کند و برای تحقق این امر، نخستین قدم اجرای طرح شفافیت آرا است. نمایندگان باید شفافیت را از خود مجلس آغاز نمایند و بعد نیز، از دولت هم مطالبه گری نمایند.

رضایی با بیان اینکه تهدید کرونا را می توان به فرصت تبدیل کرد، توضیح داد: دولت می تواند با یک برنامه ریزی دقیق در شرایط ایجادشده حاصل از ویروس کرونا، مشاغلی را از قبیل حوزه های بهداشتی و درمانی ایجاد کند. دولت باید در هزینه کردن بیت المال و منابع اقتصادی کشور، بیشترین دقت را به خرج دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 996

به "رضایی: تهدید کرونا را می توان به فرصت تبدیل کرد، بیکاری در دوران پساکرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: تهدید کرونا را می توان به فرصت تبدیل کرد، بیکاری در دوران پساکرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید