آشتی رضا یزدانی با کامران قاسم پور

به گزارش گروه سرگرمی، با اعلام سازمان لیگ فدراسیون کشتی قرار است جام باشگاه های دنیا (لیگ دنیای) روز های 28 و 29 بهمن با حضور یک تیم از ایران و پنج تیم خارجی در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار گردد. با توجه به اینکه تنها یک تیم ایرانی در این پیکار ها حضور دارد، هیچ منعی برای جذب ملی پوشان وجود ندارد، تیم بانک شهر با راهنمایی رضا یزدانی دارنده 2 مدال طلا و 2 برنز دنیا با کامران قاسم پور قرارداد امضا کرد.

آشتی رضا یزدانی با کامران قاسم پور

رضا یزدانی که به علت بعضی اتفاقات اتفاق افتاده در مسابقات سال گذشته از کامران قاسم پور دلخور شده بود، پس از پذیرش اشتباه قهرمان وزن 92 کیلوگرم سال 2022 دنیا، با برخوردی صمیمانه او را برای رقابت های جام باشگاه های دنیا به خدمت گرفت و قاسم پور هم تاکید نمود برای جبران گذشته با همه توان به میدان خواهد رفت.

حسن یزدانی دارنده 8 مدال رنگارنگ دنیا و المپیک، علیرضا سرلک نایب قهرمان دنیا، رضا اطری دارنده مدال نقره دنیا، یونس امامی دارنده 2 مدال برنز دنیا، علی سوادکوهی قهرمان آسیا، محمدحسین محمدیان نفر سوم رقابت های دنیای 2014 و چند چهره عنواندار خارجی و داخلی دیگر نیز نماینده ایران را در لیگ دنیای همراهی خواهند کرد.

پیش از این مسابقات جام باشگاه های دنیا در تقویم اتحادیه دنیای قرار داشت. حالا اگرچه رقابت های کشتی آزاد در تقویم نیست، اما متولیان فدراسیون کشتی تصمیم به برگزاری آن دارند و قرار است تیم های ارمنستان، هند، روسیه، قرقیزستان و قزاقستان در این دوره از پیکار ها شرکت نمایند.

رضا یزدانی با یک قهرمانی و دو نایب قهرمانی، تجربه سه دوره حضور پیروز در لیگ برتر کشتی آزاد را دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 24 بهمن 1401 بروزرسانی: 24 بهمن 1401 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 2180

به "آشتی رضا یزدانی با کامران قاسم پور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشتی رضا یزدانی با کامران قاسم پور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید