رئیس مجلس امریکا: ورود نمایندگان بدون ماسک، ممنوع

به گزارش گروه سرگرمی، رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا ماسک زدن را برای همه اعضای این مجلس و کارمندان دفاتر آنها اجباری و تهدید نموده که متخلفان را از ساختمان کنگره اخراج خواهد نمود.

رئیس مجلس امریکا: ورود نمایندگان بدون ماسک، ممنوع

به گزارش ایسنا، به نقل از بی بی سی، تصمیم نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ساعتی پس از آن اعلام شد که نتیجه تست کرونا لوئی گومرت، نماینده جمهوری خواه از ایالت تگزاس که بارها از زدن ماسک امتناع و ضرورت آنها را زیر سوال برده بود، مثبت اعلام شد.

قرار بود گومرت با دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمرکا که راهی تگزاس است، همراه گردد و به همین علت هم بنابر پروتکل کاخ سفید، از وی تست کرونا گرفته شد.

دستور پلوسی شامل حال همه نمایندگان و کارمندان دفاتر آنها در داخل ساختمان کنگره می گردد هر چند وی گفته نمایندگان به هنگام سخنرانی یا رفتن پشت تریبون مجلس اجازه خواهند داشت که ماسک خود را بردارند.

آن طور که گزارش شده تا به امروز 10 عضو مجلس نمایندگان به ویروس جدید کرونا مبتلا شده اند که از این میان هفت تن جمهوری خواه و سه تن دموکرات هستند.

روز چهارشنبه شمار جان باختگان کرونا در آمریکا از 150 هزار نفر فراتر رفت و شمار مبتلایان به این ویروس هم به چهار میلیون و425 هزار نفر رسید.

منبع: عصر ایران
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1108

به "رئیس مجلس امریکا: ورود نمایندگان بدون ماسک، ممنوع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس مجلس امریکا: ورود نمایندگان بدون ماسک، ممنوع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید