در دیدار وزیر خارجه ارمنستان با سفیر ایران مطرح شد؛ روابط ایران و ارمنستان تاریخی و خلل ناپذیر استمرار خواهد یافت

به گزارش گروه سرگرمی، در دیدارسفیر کشورمان در ایروان با زهراب مناتساکانیان وزیر امور خارجه ارمنستان به استمرار روابط بین دو کشور تاکید شد.

در دیدار وزیر خارجه ارمنستان با سفیر ایران مطرح شد؛ روابط ایران و ارمنستان تاریخی و خلل ناپذیر استمرار خواهد یافت

به گزارش ، در دیدار کاظم سجادی سفیر کشورمان در ایروان با زهراب مناتساکانیان وزیر امور خارجه ارمنستان انجام شد، سجادی با اشاره به درپیش بودن سفر پاشینیان نخست وزیر ارمنستان به تهران اظهار کرد: بایستی تمام کوشش خود برای ارتقای روابط فیمابین و دستیابی به توافقات متعدد میان دستگاه ها و وزارتخانه های دولتی بکار گیریم.

سفیر کشورمان در این دیدار آمادگی کشورمان را برای توسعه همکاری ها در زمینه های مختلف از جمله انرژی، حمل و نقل و ارتباطات و مبادلات مالی و تجاری ابراز کرد.

سجادی همچنین بر ثمر بخش بودن شانزدهمین کمیسیون مشترک همکاری های مالی فیمابین تاکید نمود.

مناتساکانیان وزیر امور خارجه ارمنستان نیز با استقبال از توسعه مناسبات فیمابین اظهار داشتند طرف ارمنی نهایت کوشش خود را برای پرثمر کردن این دیدار بکار خواهد بست.

وزیر امور خارجه ارمنستان از توسعه مناسبات با جمهوری اسلامی ایران در کلیه زمینه ها پیشنهادی استقبال کرد و اضافه نمود ایران و ارمنستان بایستی در شرایط سخت بین المللی روابط خود را بر اساس تعقل، منطق و استفاده از تمامی راه حل های ممکن بصورتی پایا، سودمند و با در نظرداشت منافع دوجانبه پیگیری نموده و اجازه هیچ گونه خللی در ارتقای روابط دوجانبه را ندهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 85

به "در دیدار وزیر خارجه ارمنستان با سفیر ایران مطرح شد؛ روابط ایران و ارمنستان تاریخی و خلل ناپذیر استمرار خواهد یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در دیدار وزیر خارجه ارمنستان با سفیر ایران مطرح شد؛ روابط ایران و ارمنستان تاریخی و خلل ناپذیر استمرار خواهد یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید