در بعضی از شهرستان های استان تهران در حال حاضر معضل بیکاری وجود ندارد ، امیدواریم روزی شاهد برطرف بیکاری در همه شهرهای استان تهران باشیم

به گزارش گروه سرگرمی، سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری تهران گفت: معضلات فرهنگی و اجتماعی به صورت زنجیروار به یکدیگر مرتبط هستند به طوری که ساماندهی هر یک از مسائل تاثیر مستقیم بر کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

در بعضی از شهرستان های استان تهران در حال حاضر معضل بیکاری وجود ندارد ، امیدواریم روزی شاهد برطرف بیکاری در همه شهرهای استان تهران باشیم

به گزارش خبرنگاران - محمد بلبلی: سیدعباس جوهری اضافه نمود: در بعضی از شهرستان های استان تهران در حال حاضر معضل بیکاری وجود ندارد و تقریبا تمامی افراد جویای کار اشتغال پیدا نموده اند، با افزایش ظرفیت بنگاه ها و شرکت های خصوصی که در این منطقه ها ایجاد شده به نوعی بیکاری نیز ریشه کن شده است.

وی درباره کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان های استان تهران، اظهار کرد: حل معضل بیکاری در شهرستان ها ارتباط مستقیمی با پویایی حوزه های اجتماعی و فرهنگی، بعلاوه به حداقل رسیدن آسیب های اجتماعی دارد. هرچه در شهرستان ها ایجاد اشتغال بیشتر باشد، آسیب ها و معضلات اجتماعی نیز کم تر خواهد شد.

سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری تهران، ادامه داد: به طور مثال در شهرستان هایی که جمع آوری معتادین متجاهر به خوبی ساماندهی شده، شاهد اثرگذاری آن بر حداقل رسیدن سرقت ها، جرایم و انواع آسیب های اجتماعی هستیم. کوشش ما رفتن به سمت برطرف کامل معضل بیکاری در شهرستان هاست.

در همین رابطه بخوانید:

  • برای هر بیکاری در استان تهران شغل داریم | در دو شهر تهران دیگر بیکار نداریم | نرخ بیکاری در استان تهران به زیر 6 درصد رسید

جوهری درباره هدف گذاری های اجتماعی استانداری، گفت: اهدافی که در حوزه رسیدگی به آسیب های اجتماعی دنبال می گردد و ارتباط مستقیم با کاهش جرایم دارد به صورت اتوماتیک به بهبود شرایط اجتماعی منجر خواهد شد. مثلا در 10 ماه گذشته درباره جمع آوری معتادین متجاهر افزایش 70 درصدی در ظرفیت نگهداری این افراد ایجاد شده که نسبت به سال گذشته رشدی چشمگیری محسوب می گردد.

وی با اشاره به اینکه در بحث تهیه و تامین تجهیزات و امکانات، استانداری یاری شایانی به افزایش ظرفیت کلانتری ها داشته است، ادامه داد: طی چند سال گذشته به هیچ وجه ظرفیت نگهداری معتادین متجاهر افزایش نداشته، اما در 10 ماهه اخیر 8 هزار و نهایتا در مدت 22 ماه آینده به 23 هزار ظرفیت خواهیم رسید، به طور حتم شاهد تاثیر آن بر کاهش جرایم خواهیم بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 شهریور 1401 بروزرسانی: 5 شهریور 1401 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 2097

به "در بعضی از شهرستان های استان تهران در حال حاضر معضل بیکاری وجود ندارد ، امیدواریم روزی شاهد برطرف بیکاری در همه شهرهای استان تهران باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در بعضی از شهرستان های استان تهران در حال حاضر معضل بیکاری وجود ندارد ، امیدواریم روزی شاهد برطرف بیکاری در همه شهرهای استان تهران باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید