تمایل شرکت های ایتالیایی برای بازگشت به بازار ایران

به گزارش گروه سرگرمی، خبرنگاران: ایتالیا بیان کرد که منتظر لغو تحریم های اعمال شده علیه ایران است تا بار دیگر به بازار جذاب کشورمان بازگردد.

تمایل شرکت های ایتالیایی برای بازگشت به بازار ایران

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پرس تی وی، پائولو پیستلی معاون وزیر خارجه ایتالیا در کنفرانسی در شهر رم تاکید نمود که دستیابی به توافق جامع هسته ای با ایران، ایتالیا را به بازاری بازخواهد گرداند که همه منتظر آن هستند.

معاون وزیر خارجه ایتالیا در ادامه توضیح داد: ایتالیا فرصت های مالی زیادی در ایران در زمینه انواع کالاها دارد. این مساله به خاطر آن است که ما یک اقتصاد خلاق و مولد داریم.

این مقام ارشد ایتالیایی اضافه نمود: ایران بازار مصرف بسیار بزرگی دارد و رم تمایل زیادی برای کشف فرصت های جدید کسب و کار در این کشور دارد.

لیسیا ماتیولی معاون کنفدراسیون صنایع ایتالیا نیز در این باره تاکید نمود که ایتالیا می تواند زیان 8 میلیارد یورویی ناشی از صادرات به اروپا را با باز شدن درهای بازار ایران، جبران کند. بی شک زمانی که تحریم ها علیه ایران لغو گردد، ایتالیا به سرعت در مورد سرمایه گذاری در ایران اقدام خواهد نمود.

ایران و قدرت های جهانی 2 آوریل به چارچوب توافق اولیه ای دست یافتند که بر اساس آن برنامه هسته ای ایران محدود خواهد شد و در ازای آن تحریم های بین المللی علیه تهران لغو می گردد.دو طرف اکنون تا 30 ژوئن فرصت دارند تا بر سر جزییات مربوط به توافق جامع هسته ای به توافق نهایی دست یابند.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 2 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 428

به "تمایل شرکت های ایتالیایی برای بازگشت به بازار ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمایل شرکت های ایتالیایی برای بازگشت به بازار ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید