تصاویر 7 ویلای غیر مجازی که در فیروزکوه تخریب شدند ، توضیحات دادستان فیروزکوه

به گزارش گروه سرگرمی، دادستان شهرستان فیروزکوه استان تهران از قلع و قمع 7 فقره ویلا در این شهرستان به مساحت 16 هزار مترمربع، اطلاع داد.

تصاویر 7 ویلای غیر مجازی که در فیروزکوه تخریب شدند ، توضیحات دادستان فیروزکوه

به گزارش خبرنگاران، توحید مظفری اظهار کرد: در پی جاری شدن سیل در سال گذشته و بعلاوه جاری شدن مجدد آن در چند روز اخیر و احتمال دوام یافتن آن در ماه های آینده در شهرستان فیروزکوه و نیز ورود سیلاب به ملک هایی که به صورت غیرمجاز در بستر رودخانه احداث شده و موجب به وجود آمدن خسارت های مالی عدیده ای به خصوص به بخش کشاورزی شده اند، گشت های شناسایی ساخت و ساز غیرمجاز در بستر و حریم رودخانه به صورت جدی فعال شد.

وی اضافه کرد: منطقه ای معروف به کلبه کوهستان واقع در روستای گذرخانی شهرستان فیروزکوه که دارای 9 ویلای مجلل به همراه جاده اختصاصی، درب ورودی، اتاق نگهبانی و سرایداری و بعلاوه چند نگهبان و کارگر باغی که مالکان آن همگی جزو سرمایه داران و خوش نشینان بوده اند نیز شناسایی شد.

دادستان شهرستان فیروزکوه توضیح داد: پس از آنالیز های بعمل آمده تعیین شد 7 مورد از ویلاهای مذکور در حریم و بستر رودخانه احداث شده که طی دستوری، مدیر منابع امور آب شهرستان فیروزکوه موظف شد در اسرع وقت نسبت به اجرای تکلیف قانونی خود در راستای اعمال قانون توزیع عادلانه آب اقدام کند.

مظفری توضیح داد: قلع و قمع 7 فقره ویلای مذکور به مرحله اجرا عایدی که در مجموع از مساحت 16 هزار متر مربع به ارزش مالی تقریبی 100 میلیارد تومان در بستر و حریم رودخانه آزادسازی بعمل آمد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 خرداد 1402 بروزرسانی: 31 خرداد 1402 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 2231

به "تصاویر 7 ویلای غیر مجازی که در فیروزکوه تخریب شدند ، توضیحات دادستان فیروزکوه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر 7 ویلای غیر مجازی که در فیروزکوه تخریب شدند ، توضیحات دادستان فیروزکوه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید