تصاویر ، بازدید جنجالی سفرای آلمان و فرانسه از دیوار نویسی های باغ قلهک ، اعلام همبستگی سه کشور اروپایی در خاک ایران! (تور ارزان اروپا)

به گزارش گروه سرگرمی، از ساعات پایانی دیشب تصویری در شبکه های اجتماعی دست به دست می گردد که نشان می دهد سفرای خارجه انگلیس، فرانسه، آلمان در تهران در حال بازدید از شعار نویسی ها بر روی دیوار سفارت انگلیس در تهران هستند.

تصاویر ، بازدید جنجالی سفرای آلمان و فرانسه از دیوار نویسی های باغ قلهک ، اعلام همبستگی سه کشور اروپایی در خاک ایران! (تور ارزان اروپا)

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، سفارت های آلمان و فرانسه در ایران تصاویر جدیدی از سفرای خود به همراه سفیر انگلیس منتشر کردند که در مقابل سفارتخانه انگلیس در حالی که بر روی دیوارهای آن شعارنویسی شده است، ایستاده اند.

در شرح این تصاویر نوشته شده: همبستگی اروپایی؛ بریتانیا، فرانسه و آلمان.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 دی 1401 بروزرسانی: 27 دی 1401 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 2165

به "تصاویر ، بازدید جنجالی سفرای آلمان و فرانسه از دیوار نویسی های باغ قلهک ، اعلام همبستگی سه کشور اروپایی در خاک ایران! (تور ارزان اروپا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، بازدید جنجالی سفرای آلمان و فرانسه از دیوار نویسی های باغ قلهک ، اعلام همبستگی سه کشور اروپایی در خاک ایران! (تور ارزان اروپا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید