اون:رفتار آمریکا در دولت بایدن تغییر نکرده است

به گزارش گروه سرگرمی، کیم جون اون رهبر کره شمالی برغم ابراز تمایل برای بازگرداندن خطوط ارتباطی بین دو کره، خاطرنشان کرد که رفتار آمریکا در دولت جو بایدن رییس جمهوری آمریکا تغییر نکرده است.

اون:رفتار آمریکا در دولت بایدن تغییر نکرده است

به گزارش خبرگزاری فرانسه، اون بعلاوه پیشنهاد گفتمان آمریکا را نمایشی خواند و گفت:اکنون آمریکا از مشارکت دیپلماتیک و گفتمان بدون پیش شرط حمایت می نماید. اما این مساله چیزی جز نمایش برای پوشاندن اقدامات خصمانه آنها نیست.

رهبر کره شمالی اظهار کرد که با گذشت 8 ماه از حضور دولت تازه آمریکا هیچ تغییر در تهدید نظامی و سیاست خصمانه آنها در قبال پیونگ یانگ تغییر ننموده است.

وی تاکید نمود که دولت کره شمالی در آینده روابط با تمام کشورهای جهان که به حق حاکمیت ما احترام می گذارند و با ما محبت آمیز رفتار می نمایند، توسعه خواهد داد.

دولت بایدن گفته است که با پیونگ یانگ تماس برقرار نموده تا با هدف خلع سلاح هسته ای و برنامه موشکی کره شمالی در قبال برطرف تحریم های آمریکا بن بست بر سر مذاکرات را از سر راه بردارد.

اون در اظهار نظری که نشان از تمایل برای ایجاد روابط حسنه با همسایه جنوبی داشت، گفت که پیونگ یانگ به اسم بخشی از کوشش ها بمنظور تحقق امیدها برای روابط بهتر و صلح پایدار بین دو کشور، خواستار بازگرداندن خطوط ارتباطی با سئول از ماه اکتبر است.، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 19 مهر 1400 بروزرسانی: 19 مهر 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1785

به "اون:رفتار آمریکا در دولت بایدن تغییر نکرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اون:رفتار آمریکا در دولت بایدن تغییر نکرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید