اروپا هنوز درباره گام چهارم کاهش تعهدات ایران تصمیم نگرفته است

به گزارش گروه سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان در واکنش به گام چهارم ایران در کاهش تعهدات برجامی خود، مدعی شد با ادامه اقدامات بیشتر از سوی ایران شرایط نیز دشوارتر می گردد.

اروپا هنوز درباره گام چهارم کاهش تعهدات ایران تصمیم نگرفته است

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

صدراعظم آلمان در عین حال تاکید نموده که اروپا هنوز در خصوص واکنش به گام چهارم کاهش تعهدات برجامی ایران تصمیم گیری ننموده است.

صدراعظم آلمان این سخنان را در جریان نشست مشترک با ینس استولتنبرگ، دبیرکل پیمان آتلانتیک شمالی، ناتو، در جریان نشستی در برلین خاطرنشان کرد.

ایران کاهش تعهدات هسته ای خود در برجام را با توجه به عدم انجام تعهدات کشورهای اروپایی و غربی پس از خروج یکجانبه آمریکا عنوان نموده و از شب گذشته گام چهارم کاهش تعهدات خود را به صورت رسمی اجرایی کرد.

این در حالی است که از زمان کاهش تعهدات هسته ای ایران در برجام، مذاکراتی نیز با کشورهای اروپایی برای عادی سازی کانال های مالی و مبادلات تجاری و انرژی ایران صورت گرفته، اما این مذاکرات تا کنون نتیجه ای در برنداشته و برهمین اساس نیز تهران به صورت مرحله ای کاهش تعهدات خود را در 4 مرحله گذشته اعلام نموده، هرچند تهران همزمان بازگشت به تعهدات پیشین را در صورت انجام تعهدات متقابل کشورهای اروپایی امکان پذیر دانسته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آذر 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 445

به "اروپا هنوز درباره گام چهارم کاهش تعهدات ایران تصمیم نگرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اروپا هنوز درباره گام چهارم کاهش تعهدات ایران تصمیم نگرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید