اروپا باید فشار بر روسیه به خاطر بحران اوکراین را حفظ کند

به گزارش گروه سرگرمی، خبرنگاران: وزیر دفاع انگلیس روز گذشته تاکید نمود که اتحادیه اروپا باید فشار بر روسیه را به خاطر مداخله در جنگ اوکراین حفظ کند چرا که تحریم ها اثر گذار است.

اروپا باید فشار بر روسیه به خاطر بحران اوکراین را حفظ کند

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، مایکل فالون وزیر دفاع انگلیس در حالی بر لزوم حفظ فشار اتحادیه اروپا بر روسیه به خاطر دخالت مسکو در بحران اوکراین تاکید نموده است که نمایندگان اروپایی در نشست روز دوشنبه تحریم های جدیدی را علیه روسیه تصویب نموده اند ولی اجرای آن را به تاخیر انداختند تا ببینند آیا آتش بس در اوکراین ادامه خواهد یافت یا نه.

بر اساس این گزارش ایتالیا و فنلاند تاکنون با اجرای تحریم های جدید علیه روسیه مخالفت نموده اند. فالون که در حاشیه نشست وزرای دفاع اتحادیه اروپا در ایتالیا با رویترز مصاحبه می کرد اضافه کرد: اتحادیه اروپا باید برای اعمال تحریم ها علیه روسیه همچنان مصمم باشد.

وی اضافه کرد: کشورهای عضو اتحادیه اروپا مواضع نسبتا متفاوتی در مورد تحریم ها داشتند ولی مساله لازم است که ما فشار را بر روسیه حفظ کنیم. تحریم ها بی شک کارایی دارند و ما در حال مشاهده آن هستیم.

فالون گفت: توپ اکنون در زمین ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه است و او است که اکنون باید تصمیم بگیرد که آیا می خواهد با نیروی کامل تحریم ها روبرو گردد یا اینکه می خواهد شاهد پیشرفتی برای حل و فصل بحران باشد. کشتار باید متوقف گردد.

وزیر دفاع انگلیس تاکید نمود: تا زمانی که روسیه نیروهای نظامی خود را از مرز اوکراین به عقب بازنگرداند تحریم ها نباید کاهش یابد.کشورهای اروپایی قصد دارند امروز چهارشنبه در مورد اعمال تحریم های جدید علیه روسیه رایزنی و گفتگو نمایند.

مهمترین بخش از تحریم های جدید اروپا علیه روسیه شامل تحریم شرکت های بزرگ انرژی این کشور خواهد بود.تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه شرکت های نفتی دولتی روسیه خواهد بود که گردش مالی بیش از 27 میلیارد دلار در سال دارند. این تحریم ها شامل شرکت هایی مثل روس نفت، ترانس نفت و گازپروم نفت خواهد شد که در فروش و انتقال نفت روسیه نقش دارند.

تحریم های مالی جدید اتحادیه اروپا علیه روسیه شامل شرکت های انرژی و همین طور مقام های عالی رتبه دولت روسیه خواهد شد.اقدام روسیه در الحاق کریمه به خاک خود موجب تشدید تنش در روابط مسکو با غرب شده و روابط دو طرف را به پایین ترین سطح پس از جنگ سرد تنزل داده است.

پس از تحولات اخیر اوکراین ناتو حضور نظامی خود در شرق اروپا را به شدت گسترش داده است. روسیه ناتو را متهم نموده است که به بهانه بحران شرق اوکراین به دنبال افزایش نفوذ خود در شرق اروپا و در نزدیکی مرزهای این کشور است.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 470

به "اروپا باید فشار بر روسیه به خاطر بحران اوکراین را حفظ کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اروپا باید فشار بر روسیه به خاطر بحران اوکراین را حفظ کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید