شروع ساخت مسکن زلزله زدگان رامیان از هفته آینده

به گزارش گروه سرگرمی، ساخت منازل تخریب شده ناشی از زلزله 5.1 ریشتری بامداد دوشنبه 17 شهریور شهرستان رامیان در استان گلستان از هفته آینده شروع می گردد.

شروع ساخت مسکن زلزله زدگان رامیان از هفته آینده

جهت دریافت خدمات طراحی آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، طبق برنامه ریزی صورت گرفته این خانه ها تا پیش از فرا رسیدن زمستان تکمیل و در اختیار مالکان آنها قرار خواهد گرفت. برابر ارزیابی های صورت گرفته زلزله بامداد امروز تا به امروز به 50 واحد مسکونی غیرمقاوم مناطق روستایی رامیان از 10 تا 100 درصد خسارت وارد نموده که احتمال افزایش این آمار وجود دارد. همچنین 25 خانوار ساکن روستاهای قورچای و ویرو به دلیل شدت آسیب زلزله به خانه ها در چادرهای جمعیت هلال احمر اسکان موقت داده شدند.

  • زلزله 5.1 ریشتری در گلستان | مردم وحشت زده به خیابان آمدند
  • مردم نگران خسارت ها نباشند | همه خانه های روستایی رامیان بیمه هستند
  • نخستین گزارش ها و تصاویر از خسارات زلزله 5.1 ریشتری رامیان

مشکل آب، برق و گاز روستاهای خسارت دیده از زلزله مانند قورچای، الهادی، کشکک، رضی و پاقلعه رفع شده اما به دلیل گل آلودبودن آب روستای ویرو، به ساکنان این روستا با تانکر آبرسانی می گردد. بر اساس نظر کارشناسان زلزله بامداد امروز همچنان پس لرزه هایی خواهد داشت که در این شرایط مردم و دستگاه های خدمات رسان و امدادی باید آمادگی لازم را برای مقابله با این پس لرزه ها داشته باشند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1082

به "شروع ساخت مسکن زلزله زدگان رامیان از هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ساخت مسکن زلزله زدگان رامیان از هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید