تور قطر: 48 میلیون دلار صادرات از بوشهر به قطر

به گزارش گروه سرگرمی، خبرنگاران/بوشهر رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از صادرات 432 هزار تن کالا به ارزش بالغ بر 48 میلیون دلار به کشور قطر به وسیله گمرک بنادر این استان در شش ماهه اول سال جاری اطلاع داد.

تور قطر: 48 میلیون دلار صادرات از بوشهر به قطر

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

سید حسین حسینی با اشاره به توانمندی تجاری استان نظیر همسایگی با کشورهای عربی به ویژه قطر اظهار کرد: ظرفیت بنادراستان بوشهر برای صادرات کالا از کشور از اهمیت بسزایی برخوردار است که از این رو در شش ماهه اول سال جاری اعم کالاهای صادراتی از بنادر استان به کشور قطر در بخش صنعت، فرش و صنایع دستی، کشاورزی وصنایع غذایی، معدن وصنایع معدنی بوده است.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، وی اضافه نمود: در مدت زمان مذکور بیشترین کالاهای صادر شده به کشورقطر از نظر ارزشی در بخش کشاورزی و صنایع غذایی شامل انواع شامل گوجه فرنگی، هنداونه، خربزه، انواع سبزیجات تازه، میگودریایی و پرورشی به ارزش بیش از 33میلیون دلار بوده است.

وی افزود: بیشترین صادرات کالا به کشور قطراز نظر وزنی در بخش معدن وصنایع معدنی شامل سیمان، کلینکر، انواع سرامیک و کاشی به مقدار بیش از 316 هزارتن بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1789

به "تور قطر: 48 میلیون دلار صادرات از بوشهر به قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قطر: 48 میلیون دلار صادرات از بوشهر به قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید