32 هزار مبتلای به کرونا و 400 فوتی در آمریکا

به گزارش گروه سرگرمی، آخرین آمار اعلامی از آمریکا حاکی از آن است که شمار مبتلایان ویروس کرونا در این کشور حدود سی و دو هزار نفر در یک روز افزایش داشته است.

32 هزار مبتلای به کرونا و 400 فوتی در آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، همزمان با شدت دریافت مبارزات انتخاباتی دو نامزد حزب دموکرات و جمهوری خواه برای انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر در آمریکا، شمار ابتلای روزانه به ویروس کووید19 در این کشور همچنان رو به افزایش است.

برآورد های وبگاه آماری وُرلداُمتر نشان می دهد طی بیست وچهار ساعت گذشته از تمام ایالت های آمریکا به صورت مجموع، 31،857 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده است.

بر این اساس، طی یک روز گذشته نیز 392 آمریکایی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

بدین ترتیب، شمار کل مبتلایان به ویروس کووید19 در آمریکا به 6،708،458 نفر و تعداد قربانیان بر اثر این بیماری به 198،520 تن افزایش یافت.

آمار وبگاه ورلدامتر مقداری از آمار دانشگاه جانز هاپکینز از شمار مبتلایان و جان باختگان بیشتر است و دلیل آن نیز عدم اعلام آمار از سوی بعضی ایالت های آمریکا از جمله نیویورک به مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری این کشور موسوم به CDC است که به تبع در سایت جانز هاپکینز نیز درج نمی گردد.

پیش از این، جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در واکنش به پنهان کاری دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور درباره میزان خطر ویروس کرونا گفت او با انجام ندادن وظیفه خود، به مردم آمریکا خیانت نموده است.

نمودار ابتلا و تلفات ویروس کرونا در حالی شیب صعودی تندی به خود گرفته که شامگاه یکشنبه تعداد کسانی که در دنیا به این بیماری مبتلا شدند از 29 میلیون نفر عبور کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1182

به "32 هزار مبتلای به کرونا و 400 فوتی در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "32 هزار مبتلای به کرونا و 400 فوتی در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید