پرسپولیس در هند چقدر پول به جیب زد؟

به گزارش گروه سرگرمی، پرسپولیس از قهرمانی های متداول لیگ برتر، سود مالی چندانی به دست نیاورده و در عوض، موفقیت در لیگ قهرمانان حسابی برای آن ها درآمدزا بوده است. فصل پیش لیگ قهرمانان که پرسپولیسی ها فینالیست شدند، فقط بابت حضور در فینال 2 میلیون دلار به دست آوردند. سود مرحله گروهی، رقم بسیار کمتری است، اما کسب 5 برد برای سرخپوشان، باعث شده از همین مرحله هم سود مناسبی کسب کنند.

پرسپولیس در هند چقدر پول به جیب زد؟

کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم ها برای سفر و اقامت در هر بازی دور گروهی، 60 هزار دلار پرداخت می کند. رقمی که مشخص نیست با توجه به داشتن یک میزبان مشخص برای هر گروه، امسال به چه شکلی محاسبه می شود. سفر های دوران کرونا هم، هزینه های خاص خودش را برای باشگاه ها دارد. بحث پاداش ها، اما تغییری نکرده است. برای هر برد، به تیم برنده 50 هزار دلار و بابت هر مساوی، 10 هزار دلار پرداخت می شود. صعود از دور گروهی هم پاداش 100 هزار دلاری خواهد داشت.

پرسپولیس با عملکردی رویایی، 5 بازی از 6 بازی دور گروهی را با برد پشت سر گذاشت و بر این اساس، پاداشی 250 هزار دلاری منتظر آن ها خواهد بود. به این رقم، 100 هزار دلار پاداش حضور در مرحله یک هشتم نهایی هم اضافه می شود. 350 هزار دلار، که در صورت حل مسائل انتقال آن و برداشته شدن تحریم ها در ماه های آینده، می تواند کمک زیادی به این تیم بکند. با قیمت فعلی دلار در بازار ایران، پرسپولیس بابت همین مرحله گروهی بیشتر از 8 میلیارد تومان پاداش دریافت می کند. رقمی قابل توجه که شاید در ادامه مسابقات که اواخر تابستان برگزار می شود، می تواند بیشتر هم بشود.

فوتبال 360

منبع: فرارو
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1587

به "پرسپولیس در هند چقدر پول به جیب زد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس در هند چقدر پول به جیب زد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید