جاهای لاکچری کیش را بیشتر بشناسید Kish luxury places

به گزارش گروه سرگرمی، جاهای لاکچری کیش

در این مقاله از مجله سفر و گردشگری خبرنگاران تصمیم گرفتیم تا جاهای لاکچری کیش را به شما علاقمندان به سفر معرفی کنیم پس اگر در پی مکانهای لوکس در کیش میگردید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.بدون شک بازدید از مکانهای لکوس و دیدنی جذابیت دیگری دارد در ادامه لیستی از برترین جاهای دیدنی کیش که جزء مکان های لاکچری کیش نیز به شمار میرود آشنا خواهیم کرد.

جاهای لاکچری کیش را بیشتر بشناسید Kish luxury places

یکی از پرطرف دارترین مقاصد گردشگری در ایران جزیره کیش می باشد که سالانه پذیرای گردشگران زیادی از منطقه ها مختلف کشور و خارج از کشور می باشد. جزیره کیش دارای مکانهای تاریخی و مکانهای مدرن گردشگری میباشد که در سفر به این جزیره می توانید از آنها بازدید کنید. جزیره به عنوان چهارمین مقصد گردشگری در جنوب غرب آسیا از سوی سازمان گردشگری اعلام شده است.

تله کابین میکا مال

تله کابین میکا مال یکی از جدیدترین مکان های سرگرمیی کیش می باشد که در سال 1399 افتتاح شده است و چشم اندازی زیبا به خیلخ فارس دارد . تله کابین کیش به وسیله یک شرکت سوئیسی بنام هلدینگ bmf طراحی و ساخت شده است. این شرکت یکی از خوش سابقه ترین شرکتها در زمینه طراحی و ساخت دستگاهی شهربازی و تله کابین است که با استاندارهای روز جهانی تله کابین میکا مال کیش را طراحی و ساخته است پس با خیالی آسوده میتوانید از این تله کابین بهره ببرید . این تله کابین دارای کابین های لاگچری و معمولی است که میتوانید باتوجه به بودجه خود بلیط این تله کابین را تهیه کنید

کشتی های سرگرمیی

کی از سرگرمیات بسیار عالی جزیره کیش گشت و گذار در آب های نیلگون خلیج فارس با کشتی های سرگرمیی است. کشتی های سرگرمیی در نوع گوناگون شبانه، آکواریوم و قایق های کف شیشه ای علاقه مندان به گشت و گذار را پذیرایی می نمایند.گشت دریایی کشتی های سرگرمیی شبانه در آب های اطراف جزیره کیش معمولا از ساعت 21 شروع شده و تا ساعت یک بامداد در سانس های دو ساعته ادامه دارد. این گشت ها به همراه پذیرایی از مهمانان، سرو شام در رستوران کشتی همراه با موزیک زنده، جنگ شادی، برنامه های شاد و مهیج، قرعه کشی و اهدای جوایز می باشد.

پارک آبی اوشن

تم پارک آبی اوشن بزرگترین پارک آبی روباز ایران می باشد و در رایدهای پرهیجان و تند و تیز و متنوع، استخرها و جکوزی های آرامش بخش برای تجربه یک سرگرمی فوق العاده قابل استفاده هستند. پارک آبی اوشن کیش به عنوان یکی از منحصربه فردترین پارک های آبی روباز ایران و خاورمیانه در این چند سال شناخته شده است و بیشتر مسافرینی که به جزیره کیش سفر می نمایند، حتماً از خدمات این پارک آبی استفاده می نمایند و خاطرات هیجان انگیزی را برای خود به وجود می آورند.

هتل دریایی ترنج

هتل دریایی ترنج کیش یک هتل دریایی بی نظیر و از مکان های لاکچری کیش است که نمونه اش را تنها در جزایرمالدیو و کارائیب واقع شده است. هتل ترنج در اصل دارای دو بخش است. یکی هتل ساحلی 4 طبقه و دیگری واحدهایی که روی آب دریا ساخته شده اند.

مجموعه آوای خلیج فارس

مجتمع آوای خلیج فارس مجتمع فرهنگی - سرگرمیی بزرگی است که در یکی از برترین منطقه ها کیش واقع شده و خدمات متنوعی را به مسافرین خود ارائه می نماید. از امکانات این مجتمع می توان به رستوران، کلوپ بچه ها، اسکله، کافی شاپ، آمفی تئاتر، گیم لندز، سالن کنسرت و بزرگ ترین آب نمای موزیکال خاورمیانه اشاره نمود. همه این امکانات در کنار هم باعث شده تا این مجتمع از جاهای لوکس کیش به حساب آید.

مجتمع آوای خلیج فارس یک مجتمع سرگرمیی-فرهنگی بوده که در یکی از برترین منطقه ها جزیره کیش بنا شده است. این مجمتع امکانات و خدمات بسیاری را به مراجعین خود ارائه می دهد که از جمله این خدمات می توان به موارد زیر اشاره نمود:

رستوران، کلوپ بچه ها، اسکله، کافی شاپ، آمفی تئاتر، گیم لندز، سالن کنسرت و بزرگ ترین آب نمای موزیکال خاورمیانه

آدرس: انتهای بلوار اندیشه، مجموعه آوای خلیج فارس

پارک دلفین ها

مجموعه ای به مساحت 100 هکتار در جنوب شرقی جزیره کیش واقع شده است که به پارک دلفین های این شهر معروفیت یافته است. در این منطقه از جزیره می توان گونه های مختلفی از پستانداران دریایی مانند دلفین و شیر دریایی را مشاهده کرد که به یکی از جاذبه های گردشگری پرطرفدار در این شهر تبدیل شده است.

تور سافاری کیش

به احتمال زیاد نامش را بارها شنیده باشید؛ سرگرمیِ پر هیجان و محبوبی که پایش به کیش هم رسیده است. چندین سال است که گردشگران جزیره کیش علاوه بر آن که طعم سرگرمیات آبی و دریایی را می چشند، می توانند روی زمین و هوا هم سرگرمی نمایند که یکی از برترین و محبوب ترین این سرگرمیات سافاری کیش است. این سرگرمی که باید برای تجربه کردنش به مجموعه پارس سافاری بروید، دقایق فراموش نشدنی ای از سرعت و لذت را برایتان خواهد ساخت

منبع: تاپ تراول
انتشار: 28 مهر 1403 بروزرسانی: 28 مهر 1403 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 2313

به "جاهای لاکچری کیش را بیشتر بشناسید Kish luxury places" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاهای لاکچری کیش را بیشتر بشناسید Kish luxury places"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید