برای اقامت ارزان در آنتالیا، سری به این هتل ها بزنید

به گزارش گروه سرگرمی، در سال ایرانی های بسیاری به آنتالیا سفر می نمایند و در این بین افراد بودجه های متفاوتی دارند و برای سفر خود به این شهر مبلغ مشخصی را در نظر می گیرند. بعضی به دنبال هتل های گران قیمت و بعضی به دنبال هتل های ارزان قیمت هستند. تمامی این ها به میزان بودجه و نوع سفری که می پسندید، بستگی دارد. در مطلب ارزان ترین هتل های آنتالیا بعضی از هتل های ارزان آنتالیا برای افرادی که می خواهند برای هتل هزینه کمتری بپردازند را معرفی می کنیم.

برای اقامت ارزان در آنتالیا، سری به این هتل ها بزنید

برای دیدن سواحل زیبای مدیترانه با تور آنتالیا همراه باشید

هتل بلو دریم

یکی از هتل های 3 ستاره، بلو دریم است. در این هتل 74 اتاق وجود داشته که در آن ها می توانید از تلویزیون ال سی دی، پخش کننده دی وی دی، حمام، چای ساز و قهوه ساز، سیستم تهویه هوا، اینترنت رایگان، تلفن، سشوار و مبلمان راحتی استفاده کنید. از دیگر امکانات این مورد از هتل های ارزان آنتالیا استخر، خشکشویی، پارکینگ رایگان، ساحل خصوصی، فتوکپی، فکس و ترانسفر فرودگاهی است. در رستوران این هتل می توانید غذاهای متنوعی را میل کنید. این هتل پذیرای حیوانات خانگی نیست و از اولین ایستگاه حمل و نقل عمومی تا این هتل تنها دو دقیقه فاصله است.

هتل گرند میرامور

در آنتالیا، هتل 3 ستاره و کم هزینه ای به نام گرند میرامور واقع شده است. این هتل در نزدیکی ساحل قرار داشته و اگر همراه خود کودکی به همراه دارید، می توانید از زمین بازی آن استفاده کنید. هتل گرند میرامور دارای 134 هتل بوده که در این اتاق ها حمام خصوصی، تلویزیون و تهویه وجود دارند. با اقامت در این اتاق ها می توانید از استخر روباز و سرپوشیده، تنیس رومیز، سونا، سالن ورزی و خدمات ماساژ استفاده کنید. از دیگر امکانات این هتل که یکی از ارزان ترین هتل های آنتالیا بوده، می توان به پذیرش 24 ساعته، سرویس اتاق، محل نگهداری از چمدان ها، خشکشویی، امکانات به خصوص معلولان و پارکینگ رایگان اشاره نمود. توجه داشته باشید که اینترنت این هتل رایگان نیست و باید برای آن پول بپردازید. اگر حیوان خانگی همراه دارید، این هتل اجازه ورود نمی دهد. تمامی وعده های غذایی را می توانید در رستوران این هتل میل کنید.

هتل همیروس بیچ

از دیگر هتل های 3 ستاره شهر کمر آنتالیا، همیروس بیچ است. این هتل به ساحل بسیار نزدیک بوده و تنها با 13 دقیقه پیاده روی می توان به آن رسید. در این هتل که یکی از هتل های ارزان آنتالیا بوده، استخر و ساحل اختصاصی وجود داشته که فرصت بسیار مناسبی برای خانواده ها خواهد بود. هتل همیروس بیچ دارای 91 اتاق است که در این اتاق ها می توانید از اینترنت رایگان و تلویزیون استفاده کنید. تمامی این هتل ها دارای بالکن اختصاصی هستند. از جمله امکانات همیروس بیچ، می توان به پذیرش 24 ساعته، استخر، تنیس رومیز، بیلیارد، خشکشویی، محل نگهداری چمدان ها، پارکینگ رایگان و اجاره خودرو اشاره نمود. این هتل دارای رستوران بوده که می توانید وعده های غذایی را در این رستوران میل کنید. ورود حیوان خانگی به این هتل ممنوع بوده و از شهر کمر تنها 100 متر فاصله دارد.

هتل دنیژان

در بخش غربی آسیا، هتل ارزان قیمتی به نام دنیژان واقع شده است. هتل دنیژان، یکی از ارزان ترین هتل های آنتالیا بوده که از بالکن ها و پنجره های آن، مناظر بسیار زیبایی از دریای اژه دیده می شوند. این هتل دارای 24 اتاق بوده که تنها بعضی از آن ها دارای بالکن است. از جمله امکانات این هتل باغ، اجاره خودرو، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته، اینترنت رایگان، سرویس اتاق، تلویزیون در لابی، پارکینگ رایگان روزنامه، تهویه مطبوع، فکس، فتوکپی و خشکشویی است. اگر حیوان خانگی همراه دارید، این هتل اجازه ورود آن را نمی دهد. در هتل دنیژان رستوران وجود داشته که می توانید غذاهای خود را در اینجا و صبحانه را در بالکن میل کنید.

هتل کیوراک

در نزدیکی برج ساعت آنتالیا، هتل 3 ستاره و مقرون به صرفه ای به نام کیوراک واقع شده است. در این هتل 50 اتاق وجود داشته که در این اتاق ها تلویزیون، سشوار، ماهواره، اینترنت رایگان، لوازم آرایش رایگان، حمام و دمپایی دیده می شوند. از جمله امکانات مهم این هتل سونا و ماساژ است. امکانات دیگری مانند پارکینگ رایگان، پذیرش 24 ساعته، تهویه مطبوع، خشکشویی، فتوکپی، فکس، خدمات روزانه اتاق و صبحانه در اتاق، در این هتل ارائه می شوند. این هتل که یکی از هتل های ارزان آنتالیا بوده، ورود حیوانات خانگی را ممنوع نموده است. در این هتل می توانید از رستوران استفاده کنید و وعده های غذایی خود را در آن میل کنید.

هتل لارا هاردیانوس

یکی از هتل های ارزان آنتالیا، لارا هاردیانوس است. این هتل در نزدیکی ساحل واقع شده است و فقط با 6 دقیقه پیاده روی از این هتل به ساحل می رسید. در این هتل استخر و سرسره آبی و همچنین زمین بازی وجود داشته که برای افرادی که کودک به همراه دارند، گزینه بسیار مناسبی است. هتل لارا هاردیانوس دارای 132 اتاق بوده که با اقامت در یکی از این هتل ها می توانید از اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، تلویزیون ماهواره ای و یخچال کوچک استفاده کنید. تمامی اتاق های این هتل بالکن دارند. از امکانات دیگر این هتل پذیرش 24 ساعته، استخر روباز، سونا و حمام ترکی، خدمات ماساژ، تنیس روی میز، تهویه مطبوع، مکان سیگار کشیدن، محل نگهداری از چمدان، فکس، فتوکپی، بیلیارد، کلوپ شبانه و دی جی، ساحل خصوصی، نمایش های هفتگی، موسیقی زنده و سالن اجتماعات است. در این هتل می توانید وعده های غذایی خود را در رستوران آن میل کنید و همچنین، برای وعده صبحانه نیز این هتل بوفه و منوی باز در نظر گرفته است. اگر حیوان خانگی به همراه دارید، این هتل پذیرای آن نخواهد بود.

هتل باکوس پانسیون

یکی از ارزان ترین هتل های آنتالیا، باکوس پانسیون است. این هتل 3 ستاره بوده و دارای 14 اتاق است که از این اتاق ها می توانید مناظر زیبایی از دریا و ساحل را مشاهده کنید. اتاق های این هتل 3 ستاره دارای دکوراسیون بسیار زیبایی هستند. در این هتل امکاناتی مانند پذیرش 24 ساعته، اینترنت رایگان، استخر روباز، دوچرخه، غواصی، محل نگهداری چمدان، باغ، خشکشویی، اجاره خودرو، فکس، فتوکپی، محل کشیدن سیگار و پارکینگ رایگان ارائه می گردد. اطراف این هتل ساختمان ها و بناهای تاریخی قرار داشته که خود جز جاذبه های شهر بوده، اما به طور کلی این هتل به جاذبه های اصلی شهر بسیار نزدیک است.

هتل لارا آتالا

از ارزان ترین هتل های آنتالیا، هتل لارا آتالا است. در این هتل می توانید از باغ اختصاصی و استخر روباز آن استفاده کنید و به استراحت بپردازید. در این هتل 28 اتاق وجود داشته که در این اتاق ها می توانید از اینترنت رایگان، حمام، تلویزیون و سشوار استفاده کنید. امکانات دیگری که در این هتل در نظر گرفته شده، پذیرش 24 ساعته، پارکینگ رایگان، محل نگهداری چمدان ها، خشکشویی، فکس،فتوکپی سرویس اتاق است. اگر همراه خود حیوان خانگی دارید، نمی توانید آن را وارد این هتل کنید. در این هتل رستوران و کافه نیز در نظر گرفته شده و اگر به مراکز خرید علاقمند باشید، این هتل مکان مناسبی برای شما خواهد بود، چون تنها با 5 دقیقه پیاده روی می توانید به مراکز خرید دسترسی داشته باشید.

هتل آنتالیا پالاس

از دیگر هتل های آنتالیا که دارای باغ و استخر روباز هستند، هتل آنتالیا پالاس است. این هتل 3 ستاره دارای 50 اتاق بوده که با اقامت در یکی از این اتاق ها می توانید از اینترنت رایگان، یخچال و تلویزیون ال سی دی استفاده کنید. تمامی اتاق های این هتل دارای بالکن بوده که از این بالکن ها می توانید مناظر زیبایی از دریا را ببینید، البته بعضی از این اتاق ها منظره ای رو به کوهستان و باغ های این هتل دارند. از جمله امکانات این هتل می توان به پارکینگ رایگان، پذیرش 24 ساعته، اتاق وی آی پی، کلوپ شبانه، ساحل خصوصی، صرافی، محل نگهداری چمدان ها، سونا، ماساژ، دوچرخه، صبحانه در اتاق، ترانسفر فرودگاهی، اتاق بدون آلرژی، خشکشویی، مرکز تجارت، اجاره خودرو و زمین بازی اشاره نمود. اگر همراه خود حیوان خانگی دارید، این هتل مکان مناسبی برای شما است و حیوان شما اجازه ورود دارد. برای وعده های غذایی خود می توانید به رستوران این هتل بروید که هم منو و هم بوفه دارد.

هتل گولیزار

در رده ارزان ترین هتل های آنتالیا، هتل گولیزار نیز واقع شده است. در این هتل دو ستاره باغ و استخر وجود دارد که با اقامت در آن می توانید از این امکانات استفاده کنید. گولیزار دارای 22 اتاق بوده که تمامی آن ها دارای تراس هستند که دید آن ها رو به دریا یا کوهستان است. در این اتاق ها می توانید از اینترنت رایگان استفاده کنید. از جمله امکانات این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، پارکینگ رایگان، فتوکپی، فکس، صرافی، سوئیت ماه عسل، صبحانه در اتاق، اجاره خودرو، تنیس روی میز، خشکشویی و محل نگهداری از چمدان ها اشاره نمود. اگر حیوان خانگی همراه دارید، اجازه ورود به این هتل را ندارند. در رستوران این هتل می توانید غذاهای متنوعی از کشورهای مختلف میل کنید. برای دسترسی به ساحل، از این هتل تنها 5 دقیقه پیاده روی احتیاج است.

منبع: همگردی
انتشار: 17 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 461

به "برای اقامت ارزان در آنتالیا، سری به این هتل ها بزنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای اقامت ارزان در آنتالیا، سری به این هتل ها بزنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید