تور هلند: نمایش اسلحه خودکشی ون گوگ در موزه آمستردام

به گزارش گروه سرگرمی، اسلحه ای که گمان می گردد وینسنت ون گوگ نقاش مشهور هلندی به وسیله آن خودکشی نموده است،

در غالب یک نمایشگاه گسترده تر درباره شرایط سلامت روانی هنرمندان ، در آمستردام به نمایش گذاشته می گردد .

تور هلند: نمایش اسلحه خودکشی ون گوگ در موزه آمستردام

با تور هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

موزه در بیانیه ای در این خصوص گفته است : هفت تیر کوچک و پوسیده ای که ممکن است به زندگی ونگوگ خاتمه داده باشد از یک مجموعه شخصی برای اولین بار به نمایش عموم گذاشته می گردد

این نمایشگاه با نام در آستانه جنون روز آدینه در موزه ون گوگ در آمستردام افتتاح می گردد . نمایش نقاشی ها و طراحی هایی از سالهای آخر زندگی او به همراه استشهادی امضا شده از افراد محلی در سال 1889 که خواهان انتقال او به تیمارستان بودند و یک پرتره از چهره دکترش Felix Rey که از موزه Pushkin مسکو قرض گرفته شده است ، بخشی از این نمایشگاه هستند .

مدل اسلحه Lefaucheux فرانسوی ست که در آن موقع اسلحه محبوبی به شمار می رفته و متعلق به یک مجموعه دار شخصی بوده است . اسلحه در مزرعه ای نزدیک Auvers پیدا شده ، محلی که ون گوگ در سن 37 سالگی در آن اقدام به خود کشی نموده است و بین 50 تا 80 سال در زیرزمین و در شرایطی پوسیده و غیر ایمن نگه داری می شده است . شواهد موجود نشان می دهد که در گذشته از آن استفاده شده است . متخصصان می گویند این اسلحه قدرت کافی برای خودکشی نداشته است و خود این شرح می دهد که چرا ون گوگ بعد ازاقدام به خودکشی و شلیک به سینه خود توانسته خود را به مهمانسرای محل اقامتش برساند ، جایی که دو روز بعد آز آن در آنجا فوت می نماید .

اسلحه پیدا شده هنوز به صورت قطعی به عنوان اسلحه مذکور تایید نشده است اما بسیاری بر این باورند که در واقعه همان اسلحه اصلی ست . سخنگوی موزه Teio Meedendorp این موضوع را تایید می نماید و می گوید : ما نمی توانیم به صورت 100 درصد بگوییم که همان اسلحه است . اما شواهد شما را به فکر فرو خواهد برد.

منبع : lonelyplanet

منبع: الی گشت
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1983

به "تور هلند: نمایش اسلحه خودکشی ون گوگ در موزه آمستردام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هلند: نمایش اسلحه خودکشی ون گوگ در موزه آمستردام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید