فعالیت 42 گلخانه دار در بابلسر، تولید 440 هزار گلدان گل

به گزارش گروه سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرجهاد کشاورزی بابلسر از فعالیت 42 واحد گلخانه گل و گیاه در این شهرستان خبر داد .

فعالیت 42 گلخانه دار در بابلسر، تولید 440 هزار گلدان گل

به گزارش خبرنگاراریادفترمازندران درشهرستان بابلسر: حمیدرضا رحمانی با اشاره به فعالیت 42 واحد گلخانه گل و گیاه در شهرستان بابلسر، گفت: مساحت گلخانه های بابلسر 65 هزار مترمربع است که 66 نفر به طور مستقیم در آن مشغول بکارند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابلسر با بیان اینکه واحدهای گلخانه ای گل و گیاه این شهرستان برخی در زمینه گل های فصلی و نشایی مانند اطلسی و جعفری، برخی در زمینه تولید درختچه زینتی و برخی دیگر در زمینه گل های آپارتمانی و یا گل های شاخه بریده فعالیت دارند، اضافه نمود: یک گلخانه در این شهرستان در زمینه تولید فلفل دلمه رنگی و یک گلخانه نیز به تولید گل های شاخه بریده مشغول فعالیت است.

رحمانی با اشاره به اینکه سالانه 442 هزار و 600 گلدان گل و 700 هزار عدد گل شاخه بریده در این شهرستان تولید می شود، گفت: توسعه فعالیت های گلخانه ای می تواند بسترساز اشتغال بکار نیروهای متخصص به ویژه در علوم کشاورزی باشد.

وی اضافه نمود: پرورش گل و گیاهان زینتی (گلخانه ای و فضای باز)، طرح کشاورزی سودآور برای ورود به بازار و درآمدزایی است و مانند هر کسب و کار دیگری، مزیت ها، جذابیت ها و چالش های بسیاری به همراه دارد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 فروردین 1401 بروزرسانی: 6 فروردین 1401 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1972

به "فعالیت 42 گلخانه دار در بابلسر، تولید 440 هزار گلدان گل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت 42 گلخانه دار در بابلسر، تولید 440 هزار گلدان گل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید