فرهاد مجیدی برای پرداخت پاداش ها، خانه فروخت!

به گزارش گروه سرگرمی، فرهاد مجیدی بابت پیروزی برابر پدیده و گل گهر از جیبش 30 میلیون تومان به هر یک از بازیکنان استقلال پاداش داده است.

فرهاد مجیدی برای پرداخت پاداش ها، خانه فروخت!

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ دیزل بیشتر بدانید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در روز هایی که استقلال با مسائل عدیده مالی روبرو است و مدیران باشگاه مدت ها است پولی به بازیکنان پرداخت نکرده اند، فرهاد مجیدی دست به اقدام جالبی زده و به اعضای این تیم بابت برد مقابل پدیده 10 میلیون تومان و برد برابر گل گهر 20 میلیون تومان پول نقد به نام پاداش پرداخت کرده است.

در این بین این سوال به وجود آمده که این پول از کجا آمده چرا که در حال حاضر مهدی عبدیان از هیات مدیره استقلال کنار رفته و علی نامداری هم دیگر حاضر نیست به همکاری خود با این باشگاه ادامه بدهد.

شایعه شده فرهاد مجیدی یک خانه فروخته و به بازیکنان این تیم اعلام کرده در روز هایی که باشگاه با مسائل مالی عدیده روبرو است، او به اندازه خودش تلاش می کند بخشی از مسائل مالی بازیکنان را حل کرده و بابت هر پیروزی به آن ها پاداش پرداخت کند.

این اقدام مجیدی در شرایطی است که در بازی شب گذشته استقلال برابر گل گهر سیرجان هیچ کدام از اعضای هیات مدیره این باشگاه حضور نداشتند و به نظر می رسد سرمربی آبی ها این روز ها به تنهایی در تلاش است مسائل تیمش را حل نماید.

طرفداری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1688

به "فرهاد مجیدی برای پرداخت پاداش ها، خانه فروخت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد مجیدی برای پرداخت پاداش ها، خانه فروخت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید