فراخوان جذب طرح های فناورانه دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام شد

به گزارش گروه سرگرمی، فراخوان جذب طرح های فناورانه درقالب هسته ها و شرکت های فناور به منظور استقرار در مرکز رشد بیوتکنولوژی دارویی از سوی دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام شد.

فراخوان جذب طرح های فناورانه دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، فراخوان جذب طرح های فناورانه در قالب هسته ها و شرکت های فناور به منظور استقرار در مرکز رشد بیوتکنولوژی دارویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام شد.

این مرکز در نظر دارد از محصولات نمونه اولیه فراوری شده به وسیله اعضاء هیئت علمی و دانشجویان و بعلاوه طرح های پژوهشی در قالب طرح های فناورانه در حوزه بیوتکنولوژی حمایت های مادی و معنوی در قالب فراوری نمونه اولیه، اخذ مجوز های فراوری، تجاری سازی محصولات فراوری شده و یاری به معرفی و بازاریابی محصولات مورد نظر کند.

در این راستا از اعضاء هیئت علمی دانشگاه، دانشجویان و فناوران دعوت می گردد پیشنهادیه طرح های خود را در قالب فایل پیوستی تا 20 تیر 1400 به آدرس ایمیل [email protected] ارسال نمایند.

بدیهی است پس از آنالیز و ارزیابی کارشناسی طرح های مذکور به وسیله داوران متخصص در حوزه های مربوطه، از طرح های منتخب جهت ارزیابی های بیشتر طرح ها و حمایت های مادی و معنوی به شورای مرکز رشد بیوتکنولوژی داروئی دعوت بعمل خواهد آمد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1690

به "فراخوان جذب طرح های فناورانه دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان جذب طرح های فناورانه دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید