فراوری محلول ضدعفونی کننده نانویی در تبریز

به گزارش گروه سرگرمی، پژوهشگران تبریزی پیروز به فراوری محلول ضدعفونی کننده قوی دست و سطوح با عنوان نانوکلینیا با استفاده از نانوذرات نقره و اکسید روی شدند.

فراوری محلول ضدعفونی کننده نانویی در تبریز

به گزارش خبرنگار از ،پژوهشگران تبریزی پیروز به فراوری محلول ضدعفونی نماینده قوی دست و سطوح با عنوان نانوکلینیا با استفاده از نانوذرات نقره و اکسید روی شدند.

رستمی عضو هیات علمی دانشگاه تبریز گفت: گروهی از اعضای هیات علمی دانشگاه و صنعتگران با سابقه که تجربه قابل توجهی در حوزه نانوفتونیک دارند، کوشش می نمایند تا محصولاتی بر پایه نانو فراوری نمایند.

رستمی با اشاره به نانو ذرات نقره و اکسید روی به کار رفته در این محلول ضدعفونی نماینده گفت: از محلول ضدعفونی نانوپایه جدید می توان برای پیشگیری از ابتلا به بیماری های عفونی و برطرف آلودگی هایی با منشا باکتری استفاده کرد.

عضو هیات علمی دانشگاه تبریز با مقایسه این محلول ضدعفونی نماینده با سایر مواد ضدعفونی نماینده در بازار اضافه کرد: این محصول به دلیل داشتن نانو مواد نقره و اکسید روی علاوه بر اثر روی باکتری برای از بین بردن انواع میکرواورگانیسم ها بسیار مفید و قوی عمل می کند. این محلول بدون احتیاج به آبکشی و خشک کردن، سطوح و دست ها را تمیز و ضدعفونی می کند و با وجود ترکیبات مرطوب نماینده و نرم نماینده از خشکی پوست جلوگیری می کند.

رستمی با اشاره به دریافت گواهی نامه نانو مقیاس برای فراوری این محلول گفت: محلول ضدعفونی نماینده نانوکلینیا علاوه بر گواهی نانومقیاس، تائیدیه سازمان غذا و دارو را نیز دریافت نموده است.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 900

به "فراوری محلول ضدعفونی کننده نانویی در تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری محلول ضدعفونی کننده نانویی در تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید