علیپور احتیاج به روانشناس ماهردارد، کالدرون بین طرفدار مقبولیت دارد

به گزارش گروه سرگرمی، بیژن ذوالفقارنسب در مصاحبه با خبرنگاران، درباره پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان گفت: برد قبل از بازی بزرگی همچون دربی می تواند روحیه یک تیم را در سطح ایده آل نگه دارد تا با اعتماد به نفس بالا بازی نمایند. پرسپولیس هم فارغ از اینکه پیشرفت فنی خوبی در تاکتیک بازی اش داشت از انگیزه بالایی برای بردن در دربی هم برخوردار شد.

علیپور احتیاج به روانشناس ماهردارد، کالدرون بین طرفدار مقبولیت دارد

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران درباره تقابل استقلال تهران و پرسپولیس در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر توضیح داد: یکی از عوامل غیر قابل انکار و مشخص نماینده در موفقیت یک تیم برای این بازی، شرایط ایده آل روحی و روانی است که باید در چند روز آینده به آن برسند. تیمی که با آرامش و اعتماد به نفس کافی بازی کند قطعا دربی را هم می برد.

ذوالفقارنسب در ادامه با اشاره به شرایط سرخابی های پایتخت در سه هفته گذشته لیگ برتر توضیح داد: نتایجی که پرسپولیس گرفته سبب شده تا این تیم شرایط بهتری را نسبت به استقلال تهران داشته باشد. استقلال با وجود اینکه مربی اسم و رسم داری آورده است اما نتوانسته انتظارات طرفداران خود را برآورده کند.این بازی به کادر فنی هر دو تیم یاری می نماید تا با برد احتمالی بتوانند مقبولیت لازم را نیز کسب نمایند.

وی ادامه داد: گابریل کالدرون با دو برد و یک باختی که با پرسپولیس کسب نموده توانست نظر مثبت طرفداران پرسپولیس را جلب کند. همین امر به او یاری می نماید تا تاکتیک مورد نظر خود را برای بازی با استقلال تهران به بازیکنانش بگوید و از آنها بخواهد بدون هیچ ترسی مقابل استقلال بازی نمایند.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران توضیح داد: رضایت از کادر فنی در پرسپولیس به مراتب بیشتر از استقلال است. کالدرون با برد دیروز به وجاهت و مقبولیت اجتماعی لازم رسیده اما کادرفنی استقلال هنوز به این مقبولیت نرسیده است و در نقطه مقابل پرسپولیس واقع شده است.

کارشناس فوتبال ایران درباره تاکتیک پرسپولیس در هفته های گذشته تاکید نمود: شرایط فنی پرسپولیس در بازی با نفت آبادان نسبت به هفته های گذشته تغییر نموده است و این تیم باید نا هماهنگی هایی که بازیکنان در شناخت از یکدیگر در زمین دارند در طول تمرینات رفع کند.

ذوالفقارنسب در مورد عدم موفقیت علی علیپور در گلزنی برای پرسپولیس اضافه کرد: کشگل او به تیم ربطی ندارد. فکر می کنم در بازی اخیر هم به اندازه کافی تغذیه شد تا بتواند گل بزند.عدم موفقیت گلزنی این موضوع به مسائل شخصی اش باز می شود. علیپور مدت ها به رفتن از ایران فکر می کرد و هنوز به تمرکز لازم رسیده است. باشگاه باید یک روانشناس ماهر در مسائل ورزشی و ایجاد انگیزه مضاعف برای ورزشکاران استخدام کند تا روی علیپور کار نموده و او را دوباره به وضعیت ایده آل بازگرداند.

وی در خاتمه درباره تبعات ترس مربیان استقلال و پرسپولیس از باختن در دربی اعلام کرد: عاقلانه نیست چنین مربیانی را با وجود باخت در دربی هم کنار بگذارند. آها احتیاج به زمان دارند تا فضای فکری مدنظرشان را در تیم ایجاد نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 313

به "علیپور احتیاج به روانشناس ماهردارد، کالدرون بین طرفدار مقبولیت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیپور احتیاج به روانشناس ماهردارد، کالدرون بین طرفدار مقبولیت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید