اولیایی: می خواهم مجمع برای انتخاب مدیرعامل آرامش داشته باشد

به گزارش گروه سرگرمی، مدیرعامل سابق استقلال به شایعه تصدی مدیریت این تیم واکنش نشان داد.

اولیایی: می خواهم مجمع برای انتخاب مدیرعامل آرامش داشته باشد

کاظم اولیایی، عضو کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای در گفت وگو با خبرنگاران، درباره تایید مدارک استقلال و پرسپولیس به منظور صدور مجوز حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: فعلا مدارک تیم ها در اختیار کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای است و جلساتی را در همین رابطه برگزار نموده است. اگر مسئله ای وجود داشته باشد، طرفین می توانند اعتراض نمایند.

اولیایی درباره اینکه اگر کمیته بدوی قصد چشم پوشی روی ایرادها را داشته باشد، آیا کمیته استیناف امکان جلوگیری از این مسائل را دارد، گفت: اگر مدارک غیر واقعی باشد ما آبروی خودمان را از دست می دهیم. اجازه بازی با آبروی ایران را نمی دهیم. سال جاری به ما اعتماد شده و برای نخستین بار در ایران مدارک تیم ها آنالیز و مجوز صادر می گردد.

وی ادامه داد: اگر اعتراضی از سوی باشگاه ها، فدراسیون فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به رای صادر شده وجود داشته باشد، کمیته به موضوع رسیدگی می نماید تا بهترین تصمیم اتخاذ گردد. این کمیته مرجع رسیدگی به این قبیل مسائل است. کمیته بدوی تا هفتم آبان مهلت ارائه آنالیز نهایی را دارد تا کمیته استیناف مجوز تیم ها را صادر کند یا به اعتراضات رسیدگی کند.

عضو کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای با بیان اینکه تمرکز اعضای کمیته ها بر روی چهار تیم آسیایی است، گفت: این چهار تیم تا آغاز فصل جدید مسابقات مهلت تکمیل مدارک را دارند.

کاظم اولیایی درباره شایعه مدیرعاملی اش در استقلال، بیان نمود: مجمع باشگاه استقلال موظف است بر ساختار باشگاه نظارت کند. بر همین اساس مجمع مذاکراتی را با بعضی از گزینه هایش انجام داده است.

او در واکنش به این سوال که بر اساس گفته هایش، آیا مجمع با او مذاکره نموده است، تاکید نمود: برای اینکه مجمع آرامش داشته باشد و برای انتخاب گزینه مناسب تحت فشار نباشد، اظهار نظری درباره مدیرعاملی استقلال ندارم. به دنبال حفظ آرامش باشگاه و مجمع استقلال به منظور انتخاب گزینه نهایی هستم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 436

به "اولیایی: می خواهم مجمع برای انتخاب مدیرعامل آرامش داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولیایی: می خواهم مجمع برای انتخاب مدیرعامل آرامش داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید