سکانس تازه از شاهکارهای فوتبال حرفه ای در ایران

به گزارش گروه سرگرمی، تهران (پانا) - امروز سکانس جدیدی از باشگاه داری حرفه ای در فوتبال ایران به نمایش عایدی و تیم مطرح لیگ رجحان دو سرمربی را در تمرین خود دید.

سکانس تازه از شاهکارهای فوتبال حرفه ای در ایران

در حالی که فوتبال حرفه ای دنیا بسیاری از مسائل پیش افتاده را به دفترچه خاطرات خود فرستاده است، این خاطرات در فوتبال ایران در حال تکرار شدن است و همچنان در فوتبالی که نام حرفه ای را یدک می کشد، اتفاقاتی رخ می دهد که در دهه 60 به کرات دیده شده بود.

ماجرای نماینده مشهد در لیگ برتر فوتبال ایران از ماجراهایی است که شاید نمونه آن در فوتبال حرفه ای و حتی سطح دو دنیا دیده نگردد، باشگاهی که هنوز معین نیست باید نام آن را پدیده دانست یا شهر خودرو خطاب کرد و یا هر دو نام را در کنار هم قرار داد. در چنین شرایطی که هنوز به صورت آشکار تکلیف مالکیت این تیم معین نیست، رخ دادن اتفاقات عجیب چندان دور از انتظار نیست اما هر روز سکانسی نو از این باشگاه نمایان می گردد.

پس از اینکه در اتفاقی عجیب، بازیکنان این تیم که از شرایط موجود خود گلایه داشتند و برای ملاقات با مس رفسنجان راهی این شهر نشدند تا عدم حضور آنها با فزونی 3 بر صفر مس همراه گردد، روز گذشته بعضی منابع خبری از استعفا محمدرضا مهاجری سرمربی این تیم و جانشینی اکبر میثاقیان خبر دادند، خبری که ساعتی بعد به وسیله محمدرضا مهاجری تکذیب و او اعلام نمود از سرمربیگری پدیده استعفا نداده است. اما صبح امروز در مشهد اتفاقی عجیب افتاد تا پازل این روزهای نماینده سابق ایران در لیگ قهرمانان آسیا تکمیل گردد.

در حالی که بازیکنان این تیم (پدیده یا همان شهر خودرو یا پدیده شهر خودرو) برای تمرین به زمین رفته بود، محمدرضا مهاجری و اکبر میثاقیان به صورت همزمان در تمرین حاضر شدند و مهاجری که قویا بحث استعفا خود را تکذیب نموده است، با همکارانش وارد زمین تمرین شد تا تمرین را زیر نظر بگیرند. او یکبار دیگر تاکید نمود که استعفا نداده و از نظر قانونی سرمربی پدیده است. نکته جالب توجه اینجاست که در زمانی که مهاجری و دستیارانش در مرکز زمین بودند، میثاقیان بازیکنان را به رختکن برد و با آنها جلسه برگزار کرد. میثاقیان هم اعتقاد دارد حکم سرمربیگری را از مدیرعامل گرفته و سرمربی تیم است و بازیکنان باید تحت فرمان او باشند.

به هر ترتیب فعلا معین نیست شرایط این تیم مشهدی چگونه خواهد بود اما به نظر می رسد کار مهاجری با این تیم تمام شده و میثاقیان تیم را از فردا تمرین خواهد داد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 آذر 1400 بروزرسانی: 1 آذر 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1838

به "سکانس تازه از شاهکارهای فوتبال حرفه ای در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سکانس تازه از شاهکارهای فوتبال حرفه ای در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید