عجیب ترین تفریحات آبی در دبی

به گزارش گروه سرگرمی، دبی سالیان سال است که برای ارتقا و رشد صنعت گردشگری در جهان، برنامه های هدفمندی را در دستور کار خود قرار داده است. این شهر پیشرفته با ساخت آسمان خراش های متعدد، ایجاد تفریحات عجیب و مهیج آبی و غیرآبی، ساخت مراکز خرید لوکس و میزبانی از مشهورترین برندهای جهان به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در جهان تبدیل شد.

عجیب ترین تفریحات آبی در دبی

این روزها بسیاری از گردشگران به ویژه ایرانیان مشتاق هستند این شهر شگفت انگیز و مدرن که به شهری در آینده معروف شده است را از نردیک ببینند و کمتر کسی است که درباره سفر به دبی رویاپردازی نکرده باشد. در ادامه این مطلب به معرفی عجیب ترین تفریحات آبی در دبی پرداخته شده است.

تجربه خاص رانندگی روی آب با جت کار

رانندگی روی آب با قایق های پرسرعتی که به شکل خودروهای لوکس و مدرن ساخته شده اند به یکی از تفریحات لاکچری و محبوب شهروندان محلی و گردشگران خارجی در شهر دبی امارات متحده عربی تبدیل شده است. تجربه رانندگی با ماشینی که در آب های نیلگون حرکت می نماید، تجربه بسیار خاص و استثنایی است و قلب هر فردی را مجذوب خود می نماید.

رانندگی با سرعت بالا در میان امواج پرشتاب آب کمی تا حدودی ترسناک و هیجان انگیز است و آدرنالین خون را به خوبی افزایش می دهد و حسی از سرزندگی و شادی را برای افراد به همراه می آورد. بلیط جت کار در سه سانس مختلف 20 دقیقه ای، 40 دقیقه ای و یک ساعته فروخته می گردد.

شنا با دلفین ها در پارک آبی آتلانتیس

پارک آبی آتلانتیس از بخش های مختلف استثنایی و خاصی تشکیل شده است که انتخاب هر یک از آن ها می تواند تجربه ای بی نظیر و متفاوت را برای شما رقم بزند. بخشی از پارک آتلانتیس، زیستگاه دلفین ها است که نه تنها می توان از فاصله ای نزدیک به تماشای بازیگوشی آن ها پرداخت بلکه می توان آن ها را لمس کرد و با آن ها ارتباط قرار کرد. بعلاوه، بچه ها شما نیز از دیدار با دلفین ها لذت خواهند برد و می توانند آن ها را در آب های کم عمق لمس نمایند و آن ها را در آغوش بگیرند. تجربه شنا با دلفین ها در آب ها برای افرادی که عاشق حیوانات هستند و در پی یک تجربه تازه و سپری کردن لحظاتی آرام و هیجان انگیز هستند، می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد.

شنا در مرتفع ترین استخر 360 درجه جهان

استخر اینفینتی آئورا دبی در ارتفاع 200 متری از سطح زمین قرار گرفته است و مرتفع ترین استخر 360 درجه در جهان به شمار می رود. این استخر بدون لبه چشم انداز ای خیره نماینده و باورنکردنی از آب های خلیج فارس، برج العرب، برج خلیفه، نخل جمیرا و سایر آسمان خراش های شهر را مقابل دیدگان افراد قرار می دهد.

گردشگران در بازدید از استخر اینفینیتی آئورا می توانند در کنار لذت بردن از شنا در ارتفاعات شهر، در آلاچیق ها یا تخت ها از ستراحت نمایند و از گرمای دلنشین خورشید همراه با یک نوشیدنی خنک بهره ببرند.

غواصی در عمیق ترین استخر جهان

دیپ دایو دبی از بزرگ ترین و عمیق ترین استخرهای ساخته شده به دست بشر است که شباهت بسیار زیادی با یک دریای ترسناک و دلهره آور دارد. استخر دیپ دایو با ارتفاع 60 متر و مساحتی حدود 1490 متر به شکل صدفی بزرگ الجثه در محله ندالشبا دبی قرار گرفته است و هر ساله بسیاری از گردشگران را به سوی خود جذب می نماید. در اعماق این استخر بزرگ شهری متروکه با ساختمان هایی قدیمی نهفته شده است که ماجراجویی و کاوش در هر یک از آن ها تجربه ای منحصربه فرد و استثنایی را برای گردشگران رقم می زند.

منبع: همگردی
انتشار: 27 آذر 1402 بروزرسانی: 27 آذر 1402 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 2273

به "عجیب ترین تفریحات آبی در دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب ترین تفریحات آبی در دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید