سهرابیان با روسای آسیایی و جهانی روئینگ دیدار کرد

به گزارش گروه سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، اجلاس انتخاباتی فدراسیون جهانی روئینگ در شهر لینز اتریش در حال برگزاری است و علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی و محسن شیخلووند مدیر امور بین الملل فدراسیون در این اجلاس با رئیس فدراسیون جهانی و کنفدراسیون روئینگ آسیای این رشته دیدار و گفت و گو داشتند.

سهرابیان با روسای آسیایی و جهانی روئینگ دیدار کرد

در حاشیه این مجمع که با حضور مسئولان فدراسیون جهانی و فدراسیون های ملی برگزار می گردد، سهرابیان با خوان کریستف رولاند رئیس فدراسیون جهانی روئینگ دیدار و گفت و گو داشت. در این دیدار رئیس فدراسیون قایقرانی، درباره برنامه های فدراسیون در جهت توسعه روئینگ توضیحاتی به وی ارائه داد. رئیس فدراسیون جهانی روئینگ که یکبار به ایران سفر نموده و با قایقرانی کشورمان آشنا است.

به همین دلیل علیرضا سهرابیان طرح همکاری های فنی بین فدراسیون ایران و فدراسیون جهانی و تبدیل آموزشگاه ملی قایقرانی ایران به مرکز علمی - پژوهشی روئینگ زیر نظر فدراسیون جهانی را به وی ارائه داد.

رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان در این دیدار گزارش فعالیت های فدراسیون برای توسعه هرچه بیشتر روئینگ به رولاند ارائه داد و درباره پتانسیل بالای ورزشکاران ایران در این رشته صحبت کرد.

همین طور چاینارنگ چارونروک رئیس تایلندی کنفدراسیون روئینگ آسیا است با رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان در حاشیه این اجلاس صحبت کرد. سهرابیان موضوع پایه ریزی مرکز تحقیقاتی روئینگ در ایران زیر نظر فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیا را با وی بیان کرد.

دیدار بعدی رئیس فدراسیون قایقرانی ایران با پروفسور جورگن استیناکر، رئیس کمیسیون پزشکی و مبارزه با دوپینگ فدراسیون روئینگ بود. در این جلسه رئیس این کمیسیون قول همکاری برای تحقق اهداف پژوهش محور فدراسیون قایقرانی ایران را به سهرابیان داد.

طرح دیگر رئیس فدراسیون قایقرانی ایران توسعه روئینگ ایران زیر نظر فدارسیون جهانی بود که برای این موضوع علیرضا سهرابیان با شیلا استفنسن مدیر توسعه فدراسیون جهانی روئینگ دیدار و گفت و گو داشت.

رئیس فدراسیون قایقرانی ایران همچنین طرحی برای گسترش و توسعه روئینگ در آسیا را نیز مد نظر داشت و در جلسه ای با کریس پری نماینده رسمی فدراسیون جهانی برای توسعه روئینگ در قاره این موضوع را بیان کرد. طی تفاهم دو طرف قرار شد تا همکاری های فنی برای توسعه و ارتقای سطح روئینگ در ایران عملیاتی گردد.

علیرضا سهرابیان که برای حضور در اجلاس انتخاباتی فدراسیون جهانی روئینگ در اتریش حضور دارد در انتخابات کمیته های مختلف و میزبانی رقابت های بین المللی نیز شرکت کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 280

به "سهرابیان با روسای آسیایی و جهانی روئینگ دیدار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهرابیان با روسای آسیایی و جهانی روئینگ دیدار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید