دعوت مرد افسانه ای فوتسال آسیا به ماندن در خانه

به گزارش گروه سرگرمی، خبرنگاران/قم بهترین بازیکن فوتسال آسیا و کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران از مردم ایران دعوت کرد تا در خانه بمانند و به مسافرت نروند.

دعوت مرد افسانه ای فوتسال آسیا به ماندن در خانه

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

علی اصغر حسن زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران منطقه قم بیان کرد: از همه هم وطنانم خواهش می کنم قرنطینه خانگی را رعایت نمایند تا هر چه زودتر پیروز به قطع زنجیره انتقال این بیماری سخت شویم.

وی ادامه داد: من همراه خانواده از همان ابتدا قرنطینه خانگی را رعایت نموده و در خانه مانده ایم.

حسن زاده با اشاره به کوشش بی دریغ کادر پزشکی کشور اظهار کرد: من هم همانند سایر هم وطنان شاهد کوشش های بی دریغ و ایثار کادر پزشکی کشور هستم و امیدوارم با قطع زنجیره انتقال هر چه زودتر این ویروس را در کشور ریشه کن کنیم.

فوتسالیست قمی تیم گیتی پسند گفت: با توجه به شرایط پیش آمده و توصیه های وزارت بهداشت تمرینات خود را تا آن جایی که امکان داشته باشد در خانه دنبال می کنم تا افت بدنی نداشته و آماده برگزاری بازی های نهایی لیگ برتر فوتسال باشم.

وی اضافه نمود: در خانه تمرینات آمادگی جسمانی را انجام می دهم و منتظر هستم تا با از بین رفتن کامل ویروس کووید 19 تمرینات تیم از سرگرفته گردد و تمرینات تیمی را نیز پیگیری کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 733

به "دعوت مرد افسانه ای فوتسال آسیا به ماندن در خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت مرد افسانه ای فوتسال آسیا به ماندن در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید