سلطانی فر: امیدوارم وزنه برداری در المپیک بدرخشد، اجازه ندادیم رشته های المپیکی دچار مشکل شوند

به گزارش گروه سرگرمی، وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی وزنه برداری بازدید کرد و در جمع ورزشکاران گفت: امیدوارم وزنه برداری در المپیک بدرخشد.

سلطانی فر: امیدوارم وزنه برداری در المپیک بدرخشد، اجازه ندادیم رشته های المپیکی دچار مشکل شوند

به گزارش خبرنگاران، مسعود سلطانی فر در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی وزنه برداری در جمع ملی پوشان گفت: از کوشش های خوبی که برای حضور در مسابقات جهانی انجام می گردد تشکر می کنم و امیدوارم شاهد پیروزیت ملی پوشان باشیم.

وزیر ورزش ادامه داد: یکی از رشته هایی که همیشه مورد نظر هست و مردم مطالبه دارند، وزنه برداری است، کما اینکه وزنه برداری همیشه در میادین مختلف آسیایی، جهانی و المپیک درخشیده است.

وی توضیح داد: هر چند با محدودیت سهمیه روبرو هستیم اما امیدواریم هر 2 وزنه بردار ما که انتخاب می شوند حتی برای کسب مدال طلا روی تخته بروند. البته می دانیم که کسب مدال در المپیک ارزش و اهمیت ویژه ای دارد و کار سخت و طاقت فرسایی است. امیدوارم در مسابقات جهانی نتیجه خوبی بگیریم.

سلطانی فر توضیح داد: ما و کمیته ملی المپیک علی رغم تمام محدودیت ها تا جایی که توانستیم اجازه ندادیم رشته های المپیکی دچار مشکل شوند و کوشش کردیم تمام نیازها تأمین شوند و می دانیم که شما هم قدر این حمایت ها را می دانید.در جلسات ستاد عالی بازی ها که از حدود یک سال و نیم پیش رشته های مختلف را رصد می کنیم نوسان شدیدی ندیدم و امیدواریم خودمان را برای حضوری پیروز در المپیک آماده کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 265

به "سلطانی فر: امیدوارم وزنه برداری در المپیک بدرخشد، اجازه ندادیم رشته های المپیکی دچار مشکل شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: امیدوارم وزنه برداری در المپیک بدرخشد، اجازه ندادیم رشته های المپیکی دچار مشکل شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید