اتفاق عجیب برای وزنه بردار کلمبیایی

به گزارش گروه سرگرمی، به گزارش Indside the games، مسابقات وزنه برداری گزینشی المپیک قاره پان آمریکن از فردا (شنبه) به میزبانی آرژانین شروع می گردد. در یک اتفاق عجیب تیم قدرتمند کلمبیا که قهرمانان دنیا و المپیک شاخصی را دارد بر سر اختلاف در نحوه پرداخت پول به آرژانتینی ها از مسابقات کنار کشیدند.

اتفاق عجیب برای وزنه بردار کلمبیایی

رییس کنفدراسیون قاره پان آمریکن تایید کرد: آرژانتین هزینه های مسابقات را فقط به صورت نقدی می گیرد و رییس فدراسیون وزنه برداری کلمبیا هم اظهار داشت که پول نقد برای پرداخت هزینه های حضور در مسابقات را ندارد و به این ترتیب از مسابقات کنار کشید. واقعا حیف است که چنین ورزشکاران مهمی در این مسابقات نباشند.

شرط پرداخت نقدی هزینه ها برای تیم های دیگر از جمله کانادا و آمریکا که بخشی از هزینه های خود را به وسیله حواله بانکی پرداخت می نمایند، مشکل ایجاد نموده است.

هزینه های ثبت نام برای هر ورزشکار، 125 دلار به اضافه 100 دلار هزینه آزمایش دوپینگ است و هزینه ثبت نام برای همراهان 125 دلار است و هزینه هتل هر شب 90 تا 140 دلار است. درواقع تیم هایی که با ورزشکاران زیادی شرکت نموده اند، باید ده ها هزار دلار بپردازند.

با توجه به این که وزنه برداران کلمبیا این مرحله از گزینشی المپیک پاریس را از دست دادند، باید برای جایزه بزرگ فدراسیون جهانی که در خرداد به میزبانی کوبا برگزار می گردد، آماده شوند.

مسابقات گزینشی المپیک قاره آسیا نیز از 3 تا 13 می (13 تا 23 اردیبهشت) در کره جنوبی برگزار می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 4 فروردین 1402 بروزرسانی: 4 فروردین 1402 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 2194

به "اتفاق عجیب برای وزنه بردار کلمبیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق عجیب برای وزنه بردار کلمبیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید