سرویس دوپاکته کارت سوخت راه اندازی شد

به گزارش گروه سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، محسن وطن پرست مدیرکل مهندسی عملیات و راهبری سرویس شرکت ملی پست با اشاره به اینکه بعضی کارت های سوخت به دلیل نقص، تشابه نشانی یا تغییر محل سکونت مالک، در استان یا منطقه ای غیر از استان یا منطقه محل سکونت فرد نگهداری می گردد و پست مصمم است این کارت ها را نیز تحویل دهد، اضافه کرد: این سرویس در تمامی باجه های پستی کشور راه اندازی شده است.

سرویس دوپاکته کارت سوخت راه اندازی شد

وی گفت: بر این اساس، مالکان این کارت های سوخت می توانند با مراجعه به نزدیک ترین واحد پستی (دولتی) و تحویل مدارک مورد احتیاج، نسبت به ارسال کارت سوخت از استان یا منطقه ای که کارت در آنجا معطل مانده، اقدام نمایند.

وطن پرست مدارک مورد احتیاج را شامل دو عدد پاکت، فرم اصلاح آدرس، تصویر مدارک شناسایی خودرو (شناسنامه و کارت خودرو) و مدارک شخصی مالک (کارت ملی یا شناسنامه) عنوان نمود.

به گفته وی، واحدهای پستی موظف هستند، پس از اطمینان از آخرین نقطه پستی مقصد کارت سوخت و همچنین مبلغ دار بودن (نوشماره، GSB) یا صادر نشدن کارت المثنی، نسبت به ارسال آن به آدرس اعلام شده، اقدام نمایند.

براساس آخرین اعلام مجری کارت سوخت شرکت ملی پست، یک میلیون کارت سوخت در باجه های پستی سراسر کشور باقی مانده که حدود نیمی از آن مربوط به تهران است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 266

به "سرویس دوپاکته کارت سوخت راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرویس دوپاکته کارت سوخت راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید