ساختمان تازه دانشکده معارف و اندیشه دانشگاه تهران افتتاح شد

به گزارش گروه سرگرمی، آئین افتتاح ساختمان نو دانشکده معارف و اندیشه اسلامی دانشگاه تهران با حضور محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران برگزار گردید.

ساختمان تازه دانشکده معارف و اندیشه دانشگاه تهران افتتاح شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه تهران، سید محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران امروز دوشنبه 9 اسفند ماه در آئین افتتاح ساختمان تازه دانشکده معارف و اندیشه اسلامی دانشگاه تهران، با تبریک عید مبعث پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (ص)، گفت: در شروع دوره تازه مدیریتی دانشگاه تهران، در جلسه ای که با استادان دانشکده معارف و اندیشه اسلامی برگزار برگزار گردید، گلایه هایی مبنی بر مسائل فضای فیزیکی و محل استقرار این دانشکده مطرح شد. پس از آنالیز امکانات موجود، ساختمان تازهی برای دانشکده در نظر گرفته شد.

وی با تأکید بر استفاده بهینه از امکانات دانشگاه تهران، اضافه نمود: در سیستم مدیریت دانشگاه باید کوشش کنیم که با همفکری یکدیگر، وظایف شرعی و اداری خود را در قبال اسلام عزیز به انجام رسانیم.

رئیس دانشگاه تهران ادامه داد: ارائه خدمات به همه دانشکده ها، از ویژگی های دانشکده معارف و اندیشه اسلامی است؛ بنابراین هر تحول کوچکی که از نظر روش و محتوا در این دانشکده اتفاق می افتد، می تواند تحول عظیمی در همه رشته ها و دانشکده ها ایجاد کند؛ بنابراین قائل به ارتقای جایگاه دانشکده معارف از همه جهات هستیم.

سید حسن قاضوی، رئیس دانشکده معارف و اندیشه اسلامی نیز با اشاره به حرکت جهادی رئیس دانشگاه تهران در اختصاص ساختمان تازه به دانشکده معارف و اندیشه اسلامی، اعلام کرد: به رغم زمان کوتاه - کمتر از سه ماه از ارائه درخواست ارتقای فضای فیزیکی دانشکده معارف و اندیشه اسلامی - با مجاهدت مثال زدنی و با وجود محدویت های اقتصادی، اما ساختمان تازه دانشکده آماده شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1998

به "ساختمان تازه دانشکده معارف و اندیشه دانشگاه تهران افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساختمان تازه دانشکده معارف و اندیشه دانشگاه تهران افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید