تور آلمان: راه یابی کتاب محیط زیستی کانون به لیست کتابخانه مونیخ2021

به گزارش گروه سرگرمی، تهران (پانا) - با انتشار لیست کتاب های مناسب از سوی کتابخانه مونیخ در سال 2021میلادی، کتاب خرس ها و دیگر گوشتخواران از مجموعه پستانداران ایران به همت علی گلشن از انتشارات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان به همراه 4 کتاب دیگر از ناشران ایرانی در میان 200 کتاب پیشنهادی نهاده شد.

تور آلمان: راه یابی کتاب محیط زیستی کانون به لیست کتابخانه مونیخ2021

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، کاتالوگ کلاغ های سفید کتابخانه مونیخ درحالی سی و پنجمین سالگرد فعالیت خود را جشن می گیرد که لیست تازه کتاب های برتر ناشران دنیا در سال 2021 را منتشر نموده است.

هدف این کاتالوگ معرفی و برجسته کردن کتاب هایی است که در سطح دنیا برای بچه ها و نوجوانان از سوی ناشران گوناگون به چاپ رسیده است.

علاوه بر این، نشر این کاتالوگ وسیله مناسبی است برای تمامی علاقه مندان به حوزه ادبیات بچه ها و نوجوانان شامل ناشران، ویراستاران، کتابداران، دانشجویان ادبیات، کتابفروشان و والدین تا به لیست جامعی از ادبیات روز بچه ها و نوجوانان دسترسی داشته باشند.

طراحی جلد این کاتالوگ را ناهید کاظمی تصویرگر ایرانی بر عهده داشته است.

سال جاری از ایران پنج اسم کتاب در این کاتالوگ منتشر شده که خرس ها و دیگر گوشتخواران از مجموعه پستانداران ایران به همت علی گلشن از کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، در این کاتالوگ خودنمایی می نماید.

200 اسم کتاب از 54 کشور دنیا هم به 38 زبان مختلف در این لیست درج شده است.

این کتاب ها با کوشش لیلا مکتبی فرد به اسم کارشناس ایرانی کتابخانه مونیخ انتخاب و معرفی گردیده است.

لیلا (رویا) مکتبی فرد، دانش آموخته دانشگاه تهران و شهید چمران اهواز و عضو سابق هیأت علمی دانشگاه خوارزمی در رشته علم اطلاعات و دانش شناسی است. او از اعضای فعال شورای کتاب کودک و پژوهشگر آزاد ادبیات کودک و نوجوان است که از ابتدای سال 1396 همکاری رسمی خود را به اسم کارشناس بخش فارسی با کتابخانه بین المللی بچه ها مونیخ شروع نموده و در حال حاضر به اسم کتابدار کودک در کتابخانه عمومی شهر مونیخ هم مشغول به کار است. وی به سبب فعالیت های خود در سال 1397 به اسم برگزیده بخش بین الملل پنجمین جشنواره مروجان کتابخوانی معرفی گردید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1796

به "تور آلمان: راه یابی کتاب محیط زیستی کانون به لیست کتابخانه مونیخ2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان: راه یابی کتاب محیط زیستی کانون به لیست کتابخانه مونیخ2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید