طراحی سایت: راه اندازی سایت تلفن همراه در 3 روستای شهرستان فاروج

به گزارش گروه سرگرمی، خبرنگاران/خراسان شمالی فرماندار فاروج گفت: با راه اندازی سایت تلفن همراه در سه روستای ریزه، کواکی و رشوانلو از توابع بخش مرکزی، اهالی آن ها از اینترنت تلفن همراه برخودار شدند.

طراحی سایت: راه اندازی سایت تلفن همراه در 3 روستای شهرستان فاروج

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

ابوالحسن نجفی حاجی تقی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای توسعه زیر ساخت های ارتباطی و فناوری اطلاعات و به منظور برقراری عدالت اجتماعی و دسترسی به چهار خدمت اصلی سلامت، آموزش، کشاورزی و بانکداری بر بستر شبکه ملی اطلاعات و کاهش شکاف دیجیتالی در منطقه ها روستایی، سایت تلفن همراه ریزه از بخش مرکزی شهرستان فاروج بهره برداری شد.

فرماندار فاروج گفت: این سایت از محل طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (USO) و با ابلاغ به شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل نصب و راه اندازی شد.

وی گفت: برای بهره مندی اهالی روستاهای ریزه، کواکی و رشوانلو با پوشش جمعیتی یک هزار و 325 نفری از این طرح، اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال هزینه شده است.

فرماندار فاروج اعلام کرد: توسعه زیرساخت های ارتباطی در سطح شهرستان و خدمت رسانی و برخورداری روستاییان از پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت رویکردی بود که از سال گذشته پیگیری آن شروع شد.

نجفی با اشاره به اینکه بهره برداری از 10 دکل در دستور کار قرار گرفته است، اضافه کرد: تا به امروز 9 مورد آن محقق شده است و فقط روستای زینکانلو در دست انجام است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آذر 1400 بروزرسانی: 9 آذر 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1845

به "طراحی سایت: راه اندازی سایت تلفن همراه در 3 روستای شهرستان فاروج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: راه اندازی سایت تلفن همراه در 3 روستای شهرستان فاروج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید