درخواست فدراسیون قایقرانی از کمیته المپیک برای یاری اقتصادی ویژه

به گزارش گروه سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، سهم فدراسیون قایقرانی از بودجه مصوب کمیته ملی المپیک برای فدراسیون های ورزشی در امسال، 1 میلیارد و 28 میلیون و 500 هزار تومان است اما علیرضا سهرابیان با در نظر دریافت گستردگی فعالیت های قایقرانی در رشته های مختلف و حضور آنها در میادین کسب سهمیه المپیک، خواهان یاری اقتصادی ویژه و خارج از سهمیه کمیته ملی المپیک شده است.

درخواست فدراسیون قایقرانی از کمیته المپیک برای یاری اقتصادی ویژه

این درخواست امروز شنبه در نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک مطرح شد. سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی که از افراد دعوت شده به نشست بود، ضمن ارائه گزارشی کامل از وضعیت این رشته و ورزشکارانش برای کسب سهمیه المپیک، درخواست خود برای حمایت اقتصادی - خارج از سهمیه مصوب - را پیگیری کرد.

به همین دلیل قرار بر این شد تا در نشستی جداگانه این در خواست آنالیز و به آن پاسخ داده گردد.

به گفته کیکاووس سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک، این نشست میان وی، فضل الله باقرزاده از اعضای هیات اجرایی و با حضور رئیس فدراسیون قایقرانی برگزار خواهد شد.

سعیدی در تبادل نظر با خبرنگاران با اعلام این خبر تاکید نمود که برگزاری این نشست به منزله موافقت با درخواست مطرح شده نیست. این موضوع باید به صورت دقیق آنالیز گردد و بر اساس شرایط به آن پاسخ داده گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 234

به "درخواست فدراسیون قایقرانی از کمیته المپیک برای یاری اقتصادی ویژه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست فدراسیون قایقرانی از کمیته المپیک برای یاری اقتصادی ویژه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید