خبرنگاران علی اف: بی مسوولیتی بعضی شهروندان، کرونا را گسترش می دهد

به گزارش گروه سرگرمی، باکو- خبرنگاران- رییس جمهوری آذربایجان گفت که بی مسوولیتی بعضی شهروندان موجب گسترش ویروس کرونا در سطح کشور می گردد.

خبرنگاران علی اف: بی مسوولیتی بعضی شهروندان، کرونا را گسترش می دهد

الهام علی اف روز سه شنبه در ملاقات میکائیل جباراف وزیر اقتصاد جمهوری آذربایجان اضافه نمود: متأسفانه با وجود تصمیمات اتخاذ شده و گامهای پیشگیرانه برداشته شده از سوی دولت، فرایند شیوع کرونا رو به رشد است و دلیل آن نیز بی مسوولیتی بعضی شهفرایندان است.

به گفته رییس جمهوری آذربایجان، بر اثر اقدامات پیشگیرانه صورت گرفته در مرحله نخست، اوضاع در جمهوری آذربایجان در مقایسه با دیگر کشورها بسیار مناسب است اما با وجود آن، شیوع ویروس کرونا در داخل کشور گسترش و شمار مبتلایان افزایش می یابد.

علی اف با اشاره به اینکه روز گذشته (دوشنبه) بیش از 60 نفر از شهفرایندان جمهوری آذربایجان به ویروس کرونا مبتلا شدند، گفت: در صورت تداوم این فرایند در روزها و ماههای آینده، این بیماری می تواند گسترش یابد.

به گزارش روز سه شنبه ستاد عملیاتی ویژه هیأت دولت جمهوری آذربایجان برای مقابله با کرونا، تا به امروز 298 نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده اند که 26 نفر آنها درمان و پنج نفر نیز جان خود را از دست دادند .

همچنین بیش از چهار هزار و 602 نفر در جمهوری آذربایجان در ارتباط با ویروس کرونا در قرنطینه هستند.

فعالیت ناوگان متروی شهری باکو پایتخت جمهوری آذربایجان از فردا (چهارشنبه) به طور کامل تعطیل می گردد. همچنین تمامی دانشگاه و مدارس، مراکز علمی و فرهنگی و اغلب ادارات دولتی جمهوری آذربایجان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 892

به "خبرنگاران علی اف: بی مسوولیتی بعضی شهروندان، کرونا را گسترش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران علی اف: بی مسوولیتی بعضی شهروندان، کرونا را گسترش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید