خبرنگاران ادارات و بازار دلفان همچنان تعطیل است

به گزارش گروه سرگرمی، خرم آباد- خبرنگاران - فرماندار دلفان گفت: براساس تصمیم ستاد مبارزه با کرونا بازار و ادارات این شهرستان تا اطلاع ثانوی همچنان تعطیل است.

خبرنگاران ادارات و بازار دلفان همچنان تعطیل است

حشمت بهمنی شامگاه آدینه در گفت وگو با خبرنگاران اضافه نمود: این تصمیم پس از افزایش آمار مبتلایان به کرونا و هماهنگی با استاندار لرستان و شورای تامین شهرستان دلفان اتخاذ شده است.

وی اضافه نمود: در شهر نورآباد نانوایی ها، داروخانه ها، پمپ بنزین ها و فروشگاه های عرضه مواد غذایی فعالیت خواهند داشت و مابقی اصناف و فروشگاه ها تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.

وی تأکید کرد: با کسانیکه به هر نحوی بخواهند در این فرایند خللی ایجاد کنند و دستورات شورای تامین شهرستان و ستاد مدیریت مبارزه با بیماری کرونا را نادیده بگیرند طبق قانون برخورد خواهد شد.

فرماندار دلفان اعلام کرد: هرگونه تجمع و ازدحام در سطح بازار و معابر ممنوع است، ورودی آرامستان های سطح شهر و روستاها نیز مسدود و مراسمات عزاداری و تدفین بدون حضور جمعیت و فقط با حضور چند نفر از نزدیکان انجام می گیرد.

بهمنی توضیح داد: با مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان که در اجرای مصوبات ستاد سهل انگاری کنند و در اجرای وظایف خود در مبارزه با بیماری کرونا کوتاهی کنند برخورد قانونی خواهد شد.

وی یادآور شد: تمام ادارات شهرستان تعطیل خواهد بود و بانک ها نیز یا یک سوم کارکنان فقط جهت انجام امورات ضروری فعالیت می کنند.

بهمنی تاکید کرد: شهرداری، اصناف، اداره صمت و نیروی انتظامی به طور مستمر و به صورت سختگیرانه بر نحوه تعطیلی بازار نظارت خواهند داشت و با متخلفان به طور جدی برخورد واهد شد، مغازه دارانی که این مصوبات را نادیده بگیرند مغازه آنها پلمپ می گردد.

وی با بیان اینکه تمام زیارتگاه ها، مناطق تفریحی، پارکها و بوستان ها تعطیل و ورودی آنها مسدود خواهد شد اضافه نمود: دوره گردها از قبیل خریداران ضایعات و میوه فروشان سیار در سطح روستاهای شهرستان کنترل خواهند شد.

فرماندار دلفان اضافه نمود: فرایند شیوع کرونا در دلفان نگران کننده است و به شرایط قرمز رسیده ایم، لذا از مردم شهرستان تقاضامندیم در خانه بمانند و در جهت کنترل این ویروس و حفظ سلامتی خود و دیگران در اجرای مصوبات اتخاذ شده با ما همکاری لازم را داشته باشند.

تا 26 اردیبهشت کل مبتلایان به کرونا در ایران 116 هزار و 635 نفر، بهبودیافتگان 91 هزار و 836 و فوتی ها 6 هزار و902 نفر بوده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 999

به "خبرنگاران ادارات و بازار دلفان همچنان تعطیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ادارات و بازار دلفان همچنان تعطیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید