حمایت از فعالیت محققان برجسته علمی در مرزهای دانش جهانی

به گزارش گروه سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری این حمایت، بن پایه توسعه علمی در زمینه ارائه نظریه و یا بنیان علمی بسیار بدیع و نوظهور و در مرز دانش جهانی را برای کشور فراهم خواهد نمود. با توجه به حیطه وظایف صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور، بدیهی است در این برنامه حمایت ها تا پذیرش نظریه علمی و انتشار در مجلات برجسته جهانی، ادامه پیدا می نماید.

حمایت از فعالیت محققان برجسته علمی در مرزهای دانش جهانی

لذا به همین دلیل همکاری هدفمند، مؤثر و تثبیت شده دانشمند ایرانی با دانشمندان برجسته بین المللی مورد تأکید و حمایت ویژه قرار خواهد داشت. بر همین اساس، محققان و دانشمندان می توانند پس از مطالعه دقیق شیوه نامه، فرم تکمیل شده تقاضانامه حمایت از حرکت در مرز دانش جهانی را جهت آنالیز در این وبگاه بارگذاری نمایند.

بدیهی است امکان یا عدم امکان حمایت از طرح های پیشنهادی، پس از انجام آنالیز های کارشناسی و داوری به وسیله کارگروه های تخصصی، به وسیله سامانه کایپر به اطلاع محققان خواهد رسید. اندازه حمایت مالی این برنامه برای دو سال و به ازای انتشار مقاله در مجلات برجسته جهانی، 15-20 میلیارد ریال خواهد بود.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با طرح ذکر شده، شیوه نامه حمایت از حرکت در مرز دانش جهانی را مطالعه و به این آدرس مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 تیر 1402 بروزرسانی: 14 تیر 1402 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 2236

به "حمایت از فعالیت محققان برجسته علمی در مرزهای دانش جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از فعالیت محققان برجسته علمی در مرزهای دانش جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید