جمهوری خواهان از استیضاح ترامپ حمایت نمی کنند

به گزارش گروه سرگرمی، آلیس استوارت، استراتژیست جمهوری خواه کنگره آمریکا اعلام نمود جمهوری خواهان تلاش دموکرات ها برای استیضاح ترامپ را ناکام خواهند گذاشت.

جمهوری خواهان از استیضاح ترامپ حمایت نمی کنند

به گزارش، به نقل از سی ان ان، آلیس استوارت، از استراتژیست های حزب جمهوری خواه در کنگره آمریکا اعلام کرد جمهوری خواهان اجازه نخواهند داد که تلاش دموکرات ها برای برکناری دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به نتیجه برسد.

آلیس استوارت گفت: می توانیم تا حد زیادی اطمینان داشته باشیم که دموکرات های کنگره با سرعت تمام پیش می روند تا به تصویب استیضاح در مجلس نمایندگان دست یابند. همانطور که رأی گیری دیروز (جمعه) در مورد آغاز رسمی تحقیقات نشان داد، جمهوری خواهان به آن رأی منفی می دهند و دموکرات ها رأی مثبت.

استراتژیست جمهوری خواه گفت: اما زمانی که لایحه به سنا برسد، جمهوری خواهان به سمت محکومیت نخواهند رفت. برخی از جمهوری خواهان در محافل خصوصی اظهارات ترامپ در گفت وگو با رئیس جمهور اوکراین را نامناسب توصیف کرده اند، اما هیچ یک از آن ها معتقد نیستند که این اظهارات می تواند مبنایی برای استیضاح رئیس جمهور باشد. با این فرض که مسئله بزرگ دیگری در این پرونده افشا نشود این طرح در سنا رأی نخواهد آورد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز جمعه در همایش انتخاباتی خود در شهر توپلو ایالت می سی سی پی اعلام کرد تحقیقات برای استیضاح او، توطئه ای مخفی از سوی مخالفان دموکرات است. (بیشتر بخوانید)

او همچنین تحقیقات برای استیضاح را که فرایندی کاملا مطابق با قانون اساسی است نوعی حمله به خود دموکراسی مطرح نمود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 501

به "جمهوری خواهان از استیضاح ترامپ حمایت نمی کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمهوری خواهان از استیضاح ترامپ حمایت نمی کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید