توسعه علمی بشر مرهون صنعت چاپ است

به گزارش گروه سرگرمی، خبرنگاران/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به نقش ویژه چاپ در ترقی و توسعه بشری گفت: با ظهور صنعت چاپ، اطلاعات، علم و آگاهی بشری فرایند توسعه و تمدن نوین را سرعت بخشید.

توسعه علمی بشر مرهون صنعت چاپ است

جهت دریافت مشاوره خدمات طرح روی جلد کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

محمود ثمینی در یازدهمین جشن صنعت چاپ لرستان که امروز 26 آذرماه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و اصول فاصله‌گذاری اجتماعی به‌صورت محدود در تالار ماه حوزه هنری لرستان برگزار گردید، اظهار کرد: صنعت چاپ نقش بسزایی در انتشار و توسعه علمی بشر داشته و بسیاری از تکنولوژی‌های امروز مدیون و مرهون صنعت چاپ هستند.

وی توضیح داد: هرگونه ضبط و ثبت وقایع تاریخی، بدون چاپ امکان‌پذیر نبود و بخش عمده‌ای از شناسنامه تاریخی ملت‌های مختلف به بهانه صنعت چاپ است که تا به امروز ماندگار مانده است.

معاون استاندار لرستان اظهار داشت: عصر اطلاعات و ارتباطات و ظهور روزنامه‌نگاری در گرو صنعت چاپ به وقوع پیوست و اگر این صنعت و تلاشگران و فعالان این عرصه نبودند، افکاری که در ذهن دانشمندان، فلاسفه و نویسندگان حوزه‌های مختلف علمی در ادوار گذشته متبلور شده، امروز در قالب کتاب به دست ما نمی‌رسید.

ثمینی سپس با تأکید بر نقش ویژه صنعت چاپ در توسعه امروز استان، اضافه نمود: حمایت از فعالان عرصه چاپ استان باید تداوم داشته باشد تا فرایند توسعه استان از سرعت بیشتری برخوردار گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1295

به "توسعه علمی بشر مرهون صنعت چاپ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه علمی بشر مرهون صنعت چاپ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید