عمانی ها به دبیر جشنواره نشان مخصوص دادند، چاپ کتاب مسابقه عکس

به گزارش گروه سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، سفیر کشور عمان در پنجمین روز از جشنواره تئاتر فجر و پیش از شروع نمایش بازار در تالار هنر، نشان مخصوص این گروه نمایشی را به اردشیر صالح پور اهدا کرد.

عمانی ها به دبیر جشنواره نشان مخصوص دادند، چاپ کتاب مسابقه عکس

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

سعود بن احمد البروانی، سفیر کشور عمان به همراه اردشیر صالح پور، عصر یکشنبه پنجم بهمن به تماشای نمایش بازار نوشته محمد الحینای و کار ادریس النبهانی نشستند. همچنین مسعود رایگان و محمود عزیزی از جمله هنرمندانی بودند که اجرای این نمایش از کشور عمان حضور داشتند.

پیش از آغاز نمایش بازار، سفیر کشور عمان، نشان مخصوص گروه نمایشی را به اردشیر صالح پور، دبیر سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و شهرام کرمی، مدیر تالار هنر اهدا کرد.

نمایش بازار، داستان اهالی یک روستا را روایت می کرد که اختلافی طولانی مدت بر سر یک چاه داشتند این اختلاف مانع رسیدن دو عاشق به یکدیگر می شد که هر کدام متعلق به یکی از دو طرف درگیری بودند. در نهایت جنگی میان این دو گروه در می گرفت که نتایجی فاجعه بار در پی داشت. این نمایش کوشش داشت تا با اتکا به داستان محلی خود، حال و روز ارزش های از یاد رفته انسانی را به نمایش بگذارد.

محمد الزدجالی، احمد الکلبانی، مالک السیابی، احمد الرواحی، محمد النیادی، غالیه السیابیه، وفا الراشد، طاهر الحراصی، خالد الضویانی، یوسف البلوشی، جمال السیفی و ثابت الصلتی بازیگران این نمایش بودند.

نمایش بازار یکشنبه پنجم بهمن، ساعت 18:30 در تالار هنر روی صحنه رفت.

کتاب مسابقه عکس جشنواره تئا تر فجر چاپ شد

کتاب مجموعه آثار برگزیده مسابقه عکس سی و سومین جشنواره بین المللی تئا تر فجر چاپ شد.

کتاب آثار راه یافته به مسابقه عکس این دوره از جشنواره به دبیری رضا موسوی در 87 صفحه و شامل دو بخش تئا تر ایران و انگاره نگاری به دو زبان انگلیسی و فارسی طراحی و چاپ شد.

در مقدمه این کتاب، یادداشت هایی از اردشیر صالح پور دبیر سی و سومین جشنواره بین المللی تئا تر فجر و رضا موسوی، دبیر بخش عکس چاپ شده است. بخش دیگری از این کتاب به بیانیه هیئت داوران متشکل از بابک حمیدیان، اردشیر رستمی، محمدرضا شریف زاده، کیارنگ علایی و شادی قدیریان اختصاص یافته است.

آثار برتر بخش مسابقه عکس جشنواره سی و سوم تئاتر فجر در مراسم اختتامیه معرفی می شوند.

سی و سومین جشنواره بین المللی تئا تر فجر به دبیری اردشیر صالح پور تا 12 بهمن برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 841

به "عمانی ها به دبیر جشنواره نشان مخصوص دادند، چاپ کتاب مسابقه عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمانی ها به دبیر جشنواره نشان مخصوص دادند، چاپ کتاب مسابقه عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید