توزیع 30 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان مرکز

به گزارش گروه سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران-فاز اول توزیع بسته های یاری معیشتی در قالب طرح وقت مهربانی در بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر شهر تهران رو به اتمام است.

توزیع 30 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان مرکز

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، احمد احمدی صدر مدیرعامل این سازمان ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو با بیان این مطلب گفت: فاز اول توزیع 30 هزار بسته معیشتی که همزمان با سالروز میلاد منجی عالم بشیریت و فرارسیدن عید نوروز با هدف حمایت از افراد آسیب دیده، خانواده معتادین متجاهر، خانواده بچه ها کار و معلولین و نیازمندان در قالب طرح وقت مهربانی آغاز شده بود، مراحل پایانی خود را طی می نماید.

احمدی صدر اضافه کرد: فاز دوم توزیع این بسته ها نیز همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان آغاز می گردد و به وسیله مراکز زیر مجموعه این سازمان در اختیار این عزیزان قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران ضمن اشاره به سایر برنامه های این سازمان در سال نو اضافه کرد: علاوه بر اهدای این بسته های معیشتی در بین نیازمندان، برنامه های متنوع و مفرحی نیز در قالب جشن های نوروزی در تمامی مددسراهای شهر تهران برگزار گردید تا ضمن ایجاد نشاط و انگیزه هرچه بیشتر برای تکمیل فرایند بهبودی و سلامت روحی و جسمی مددجویان، ایامی شاد را برای این عزیزان که از نعمت خانواده محروم و یا از آنها دور هستند ، فراهم کند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 خرداد 1401 بروزرسانی: 23 خرداد 1401 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 2034

به "توزیع 30 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 30 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید