شاید لیگ برتر فوتبال بدون تماشاگر گردد، بازیکنان با هم دست ندهند

به گزارش گروه سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، سهیل مهدی درباره شیوع ویروس کرونا در ایران و برنامه های سازمان لیگ برای رقابت های لیگ برتر، گفت: این یک بحث بین المللی است. دیروز آگاه شدم وزارت ورزش هم توصیه هایی داشته است. دیروز استعلامی هم از کمیته پزشکی سازمان لیگ داشتم. این یک بحث علمی و تخصصی است. شاید به تمهیداتی برگردد که در حوزه تصمیم گیری ما نیست. خواهش کردیم هر نکته ای هست به ما بگویند. ما برگزار نماینده مسابقه هستیم و سازمان های موازی باید به ما یاری نمایند.

شاید لیگ برتر فوتبال بدون تماشاگر گردد، بازیکنان با هم دست ندهند

وی که با برنامه تهران ورزشی مصاحبه می کرد، ادامه داد: اگر این بحث پیشرفت کند، شاید کاهش تماشاگران و مسائلی از این دست را به دنبال داشته باشد. ما از طرف خودمان از اعضای تیم ها خواهش کردیم مراسم دست دادن را به تماس مشت ها تبدیل نمایند که این در بازی پرسپولیس و سپاهان هم خواهد بود. ما هم نگران هستیم. این مسئله در فکر و ذهن همه است. باید دید سازمان های بالادستی چه تصمیمی می گیرند.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره احتمال برگزاری مسابقات بدون تماشاگر یا ضدعفونی کردن استادیوم ها توضیح داد: ضد عفونی کردن استادیوم غیر ممکن است. کشور چین در حادترین شرایط است. روز گذشته شنیدم که کنفدراسیون فوتبال آسیا بیان کرد بازی هایی که چین میزبان است در خارج از این کشور برگزار گردد.

مهدی اضافه کرد: شرایط برای لغو بازی مهیا نیست ولی اگر به سمتی برویم که لیگ بدون تماشاگر گردد، لیگ ساکتی را خواهیم داشت. اینجا بحث جان انسان ها است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 783

به "شاید لیگ برتر فوتبال بدون تماشاگر گردد، بازیکنان با هم دست ندهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاید لیگ برتر فوتبال بدون تماشاگر گردد، بازیکنان با هم دست ندهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید