تصاویر، 10 محصول مجذوب کننده نمایشگاه خودروی ژنو 2018

به گزارش گروه سرگرمی، به گزارش زندگی امروز ،در جریان برگزاری نمایشگاه خودرو ژنو 2018 قرار است با جدیدترین محصولات شرکت های خودروسازی مطرح جهان ملاقات کنیم. این شرکت ها عموما آلمانی هستند اما این موضوع دلیلی نمی گردد که دیگر نماینده های خودروسازهای ژاپنی، فرانسوی و کره ای برای خط و نشان کشیدن برای رقبای ژرمن خود به پا بر نخیزند.

تصاویر، 10 محصول مجذوب کننده نمایشگاه خودروی ژنو 2018

در این مطلب قرار است به طور خلاصه و کوتاه نگاهی به 10 محصول از شرکت های حاضر در رویداد ژنو داشته باشیم. نمایشگاه خودرو ژنو از فردا به مدت 10 روز در سوییس برگزار می گردد.

آستون مارتین

پرداعای انگلیسی احتمالا با Vantage حضور خود را به علاقمندان اعلام می نماید. این خودرو اسپرت دو در DB11 و DB12 قرار است برای اولین بار در معرض عموم به نمایش گذاشته شوند.

آئودی

حرف از خودروسازهای آلمانی به میان آمده بود؛ چه شرکتی بهتر از آئودی که تلفیقی از روحیه اسپرت ب ام و و لوکس بنز را در دل خود جای می دهد؟ اگرچه این خودروساز آلمانی در ایران غیبت طولانی مدتی دارد اما بیشتر ما حداقل یک بار با مدل هایی مثل TT، Q5 یا حتی سری A4 یا A6 با پلاک گذر ملاقات داشته ایم. آئودی در نمایشگاه ژنو احتمالا با A6 حاضر می گردد.

بنتلی

دوباره به نماینده خودروسازهای انگلیسی یعنی بنتلی برگشتیم. این شرکت احتمالا قرار است یکی از برترین دستاوردهای خود را رو کند؛ بنتلی بنتایگا که یک شاسی بلند است، این بار در قالب مدل هیبریدی به میدان می آید.

ب ام و

چه کسی می تواند عاشق آرم سفید وآبی خودروساز محبوب آلمانی نگردد؟ اصلا تمام خودروسازها کنار، ابهت، روحیه اسپرت و نوآوری طراحی های ب ام و هم کنار. این شرکت احتمالا با مدل تازه Z4 که زبان طراحی مدرن و متفاوتی نسبت به محصولات فعلی دارد، حضور خود را اعلام می نماید.

فراری

ب ام و هرچقدر هم می خواهد اسپرت باشد، باز نمی تواند جای لباس قرمز رنگ سوپراسپرت ساز ایتالیایی یعنی فراری را بگیرد. فراری احتمالا با مدل 488 پیستا با موتور 8 سیلندر خورجینی و توان 710 اسب بخار در مراسم شرکت می نماید.

هیوندای

هیوندای می خواهد سنگ تمام بگذارد. این خودروساز کره ای که در طول این چند سال پیشرفت بسیار زیادی نموده، احتمالا با کراس اوورهای هیجان انگیز خود در نمایشگاه خودرو ژنو 2018 حاضر می گردد. سانتافه مدل 2019 و کنا (Kona) از محصولات احتمالی این شرکت هستند که در معرض عموم به نمایش درمی آیند.

جگوار

بیشتر ما تنها با نماینده کلاسیک جگوار XJ در ایران ملاقات داشتیم، همان خودروی کشیده با چراغ های گرد دوتایی و قلب قدرتمند که همه چیز را برای داشتن یک ماشین کلاسیک مجذوب کننده برایمان تمام می نماید. این شرکت انگلیسی با اصالت احتمالا با یک کراس اوور الکتریکی به نام I-Pace در مراسم حاضر می گردد.

لکسوس

لکسوس به اسم یکی از برندهای لوکس دنیا و نماینده خودروسازی پیشرفته ژاپن در نمایشگاه خودرو ژنو حضور پررنگی پیدا می نماید. این شرکت ژاپنی با یک شاسی بلند هیجان انگیز تحت اسم UX در رویداد ژنو حاضر شده است. لکسوس UX یک ماشین هیبریدی با موتور 4 سیلندر و پلت فرم TNGA تویوتا است.

مرسدس بنز

ابتدای مطلب حرف از خودروسازهای آلمانی زدیم. مگر می گردد حرف از ماشین آلمانی زد و به یاد ستاره زیبای بنز و اصالت آن نیفتاد؟ مرسدس بنز در نمایشگاه خودرو ژنو با محصول تازه و هیجان انگیز G63 حاضر می گردد. این شاسی بلند با موتور 8 سیلندر خورجینی مجهز به ویین توربو و توان 577 اسب بخار و گیربکس 9 سرعته اتوماتیک حرفی باقی نمی گذارد. این شرکت هم چنین با اتاق های C و S مایباخ در این رویداد حاضر می گردد.

پورشه

بهتر است این شرکت را ادعای سرعت و شتاب بدانیم. بعید است پورشه یک خودرویی بسازد که مورد ستایش روزنامه نگارهای خودرویی دنیا قرار نگیرد. وقتی هم که حرف از شتاب به میان می آید، بیشتر ما یاد خودروی اسپرت 911 و هایپرکار 918 می افتیم. حالا این اشتوتگارتی مغرور می خواهد با 911 GT3 RS به اسم قوی ترین محصول خود در نمایشگاه خودرو ژنو 2018 حاضر گردد.

تعمیر انواع گیربکس اتوماتیک

منبع:برترینها

منبع: زندگی روز
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1739

به "تصاویر، 10 محصول مجذوب کننده نمایشگاه خودروی ژنو 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر، 10 محصول مجذوب کننده نمایشگاه خودروی ژنو 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید