ترامپ: در بهبودی کامل به سر می برم، چین بهای سنگینی خواهد پرداخت، لطف خدا بود که کرونا گرفتم

به گزارش گروه سرگرمی، رئیس جمهور آمریکا در دومین اظهارات خود پس از ترخیص از بیمارستان و بازگشت به کاخ سفید مدعی شد که بهبودی کامل خود پس از ابتلا به ویروس کرونا را به دست آورده است.

ترامپ: در بهبودی کامل به سر می برم، چین بهای سنگینی خواهد پرداخت، لطف خدا بود که کرونا گرفتم

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که هفته گذشته آزمایش ابتلا به کرونای او مثبت اعلام شده و به بیمارستان منتقل شده بود، عصر روز چهارشنبه به وقت واشنگتن در یک پیغام ویدئویی در صفحه توئیتر، از بهبودی کامل و سلامتی خود اطلاع داد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی در دومین اظهارات خود پس از ترخیص از بیمارستان و بازگشت به کاخ سفید، از همه بیمارستان های آمریکا خواست تا خدمات درمانی که برای او به عنوان رئیس جمهور این کشور ارائه شده است، تقدیم همه مبتلایان آمریکایی گردد.

رئیس جمهور آمریکا بار دیگر کشور چین را مسئول شیوع ویروس کرونا دانست و گفت: چین بهای سنگینی را به دلیل آنچه که باعث آن در ایالات متحده و دنیا شده است، خواهد پرداخت.

ترامپ اضافه کرد: بهبودی من پس از ابتلا به کرونا به دلیل استفاده از داروهای شرکت داروسازی ریجنران و همچنین الی لیلی اندکو بوده است. اکنون حالم خیلی خوب است و من فکر می کنم این لطف خدا بود که کرونا گرفتم.

او گفت: اثر این داورها واقعا عالی بود. می خواهیم داروی رینجران را به صورت گسترده و به صورت رایگان در اختیار مردم آمریکا قرار دهیم و لازم نیست بابت آن پولی پرداخت گردد.

رئیس جمهور آمریکا با اشاره به تاثیر سریع داروی ریجنران در فرایند بهبودی خود گفت: مجوز استفاده اضطراری از صدها هزار دوز از این دارو در بیمارستان ها را صادر نموده است و در کوشش است دسترسی به داروی ریجنران را رایگان کند.

ترامپ همچنین پیش بینی کرد که واکسن کووید19 اندکی قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تاریخ سوم نوامبر و یا بعد از آن، مستقیما به بازار عرضه گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1211

به "ترامپ: در بهبودی کامل به سر می برم، چین بهای سنگینی خواهد پرداخت، لطف خدا بود که کرونا گرفتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: در بهبودی کامل به سر می برم، چین بهای سنگینی خواهد پرداخت، لطف خدا بود که کرونا گرفتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید